Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bakat lite mer idag, lekt med sonen, jobbat i företaget och varit och handlat lite mer inför söndag.
Ska koka glasyr till kärleksmums när sonen somnat och sedan röja av köket inför fortsatt bak imorgon.

Får se om det blir mer företags fix ikväll eller om jag ”tar ledigt” och ser en film istället. :)
 
Har kunnat konstatera att ingen ridning på fem månader även innefattar andras ridning. Var tydligen lite för engagerad i sändningen från nationshoppningen från Falsterbo, så det provocerade smärtan ytterligare 🙄.
Men nu åtminstone lyckats blanda ihop pulvermos, det är ju tur att det är en begränsad tid ändå 😅
 
Jag har varit ute och åkt en sväng, och såg att en bonde i närheten slagit hö (eller om det är hösilage, jag vet för lite om det där för att uttala mig). Hur som helst, jag tror att det var mer hö än jag någonsin sett tidigare på åkrarna! Det var inte strängar - det var höga vallar :love:
 
Ser på okänd arvinge Norge, vilka historier det finns bakom människors öde. Historier bakom alla människor men vissa bär mer än andra.
 
Har kunnat konstatera att ingen ridning på fem månader även innefattar andras ridning. Var tydligen lite för engagerad i sändningen från nationshoppningen från Falsterbo, så det provocerade smärtan ytterligare 🙄.
Men nu åtminstone lyckats blanda ihop pulvermos, det är ju tur att det är en begränsad tid ändå 😅

Aj aj 😂🤗🥰
 
Sent om sider blev det himla gott med tacos och cider efter denna varma dag och till det några timmar hoppning på tv; nationshoppningen från Falsterbo horse show 😊.
 
Jag har evaluerat en ny hund och hans manniska som behover hjalp att trana i dag pa morgonen. Alla nya jag far numera kommer via en veterinar jag brukade anvanda forut och hans fru ... Intressant att han skickar alla till mig trotts att jag slutat att ta mina hundar dit. :p

Jag ar valdigt selectiv numera, jag vagrar att spendera timmar pa att lagga upp tranings planer och trana om agarna forvantar sig att jag ska komma med ett trollspo och hunden pa nagot magiskt satt ska lara sig utan att de gor nagot, men den har tar jag trotts att det ar mycket att gora, men agaren vill verkligen jobba med honom.:)

Och nu ska jag gora det sista i storstadningen av koket. Det ar bara tre lador och ett skap kvar.:up:
 
Varit på trav med kylväska.
Nu har jag mellanlandat hos en kompis på vägen hem.😊
IMG_9379.jpeg
 
Sambon hade ett tufft halvår efter sitt diskbråck. Nu, två år senare lever han precis som vanligt och har inga problem alls. Det tar tid men jag hoppas det läker bra!


Tack låter iallafall lite hoppfullt. Har gått åtta månader för mig vaknar med smärta varje dag. Precis haft ett större bakslag..Fysio tror jag har nervrotspåverkan. Är så less på att inte kunna konditionsträna alls, jag går upp i vikt och mår allmänt uselt
 
Jag vänder inte heller dygnet på något vis pga måste upp varje morgon och släppa ut och mata hästar. Men jag har inget behov av att vara vaken länge på kvällarna, så det gör ingenting alls... :)
Vissa människor är ju kvällsmänniskor och trivs bättre vakna på kvällen. Blir lätt så att vid ledighet så glider man in i att vara vaken längre på kvällen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
64 65 66
Svar
1 312
· Visningar
39 220
Senast: MJLee
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 972
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 265
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp