Vad gör vi? Del CCII

Min bonuspappa - Nairobi - ligger på sjukhus. Han kunde inte andas och de fick köra in honom akut. De tror att han har någon infektion, han har opererats flera gånger innan. Jag får panik att sitta här på en annan kontinent och inte kunna göra något. Min älskade lilla mamma är där ensam.

Fan, fan, fan, fan
 
Men 30 arbetsdagar??? Har den blivit såpass mycket längre på sistone? Det är ju 6 veckor (förutsatt att de räknar mån-fre alltså) :eek:!
20 dagar stod det i smset jag fick när jag skickade in senaste medicinräkningen häromdagen. Bruakr gå fortare.

Tycker handläggningstider generellt har blivit längre. Tog ju två månader innan jag fick nåt besked från försäkringskassan, sjukförsäkringen tog lite över 6 veckor. Det är helt galet.
 
Pratade med en läkare efter provtagning. Jag har dåliga blodvärden och har haft det iaf sedan 2022, järn, d-vitamin, b-12 osv är helt normala. Jag har gått igenom klimakteriet så ingen riklig mens. Enligt honom kan det bero på att jag blöder någonstans invärtes. Han ska skicka en remiss så jag kan sövas och göra en endoskopi för att se om jag blöder i magen/tarmarna. Är det inte så, så får vi gå vidare. Suck.
De misstänkte invärtes blödning på mig också. Hittades inget vid den rejält obehagliga (vakna) koloskopin.

Det var mina njurar som pajade järnet. Dåliga njurar gav lågt blodvärde. Dvs depåerna var fulla men det kom inte ut i blodet.

Har de pratat om hur dina depåer ser ut?
 
De misstänkte invärtes blödning på mig också. Hittades inget vid den rejält obehagliga (vakna) koloskopin.

Det var mina njurar som pajade järnet. Dåliga njurar gav lågt blodvärde. Dvs depåerna var fulla men det kom inte ut i blodet.

Har de pratat om hur dina depåer ser ut?

Kan man se dåliga njurvärden som blodprov? Eller vilka prover ska man ta då?
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 119
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 398
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 202
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 753
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp