Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Urrk, lyckades trampa i Megara bajs :yuck: till alla lycka med mina innerskor, så nu åker de i tvätten imorgon. Tack och lov har jag tvättid. Undrar om de fixar en tvätt till, de blir ruttnare och ruttnare för varje gång jag tvättar dem. De är ungefär en miljon år gamla men otroligt sköna och praktiska. Vet att jag köpte dem på HM men som sagt för många, många år sedan. Får leta efter ett par nya. Bleh.
 
Haha nej men jag går upp kl 05:30 och går och lägger mig vid 19:30
Kunde ju ha sovit lite längre och gått och lagt mig senare
Aha, för mig är vända dygn att jobbar du natt så vänder du till sovande natt etc.

Jag har alltid samma tider eftersom jag har djur, 05.30 alla dagar i veckan året runt. Sen blir jag stressad av att sova bort tid. Lägger mig alltid senast 22.
 
Vissa människor är ju kvällsmänniskor och trivs bättre vakna på kvällen. Blir lätt så att vid ledighet så glider man in i att vara vaken längre på kvällen.
Jo, jag fattar hur det funkar. Jag hade en extrem kollega för några år sedan som efter en liten tids semester hade vänt på dygnet såpass att hon gick och lade sig klockan 4 på morgonen... Det var nog gräsligt tungt att efter semestern gå tillbaka till att börja jobba vid 8-tiden igen... :nailbiting:
 
Bakis. Men det var trevligt igår så det får vara så.
I dag finns det massa val att göra men det blir nog att titta på travet på altanen hos mamma och pappa och äta mammas kycklinggratäng.
Min kompis ville att jag skulle med till travet.
Sen ska folk ut i kväll men just nu känner jag inte att jag ska det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
64 65 66
Svar
1 310
· Visningar
39 131
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 972
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 265
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp