Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffekopp nummer två. Brukar dricka två till frukost men blir mätt av det och skulle ut och jogga så fort som möjligt så det fick bli uppdelat.
Kan ju inte säga att det spratt i kroppen men 5 km i nya skorna och nya löpartröjan avklarad.

I kväll blir det nog trav med kylväska om vädret håller i sig.
IMG_9377.jpeg
 
Gjort chokladbollar, i morgon bitti drar vi till fjälls och sonen är lycklig att få huset för sig själv nu när han dessutom prickade in det med 5 dagars ledighet. :)
Längtar som sjutton att komma iväg och kunna njuta av fjällvandring och bara vara. :)

Härligt! Vart åker ni? Vi åker till fjälls på söndag och blir borta tre veckor om vädret tillåter.
 
Jobbat och äter äggmacka, men har nog råkat ha för mycket salt på! :D Men så gott med äggmacka! Jättelänge sedan!

Blev glad när ena bussföraren gav mig en komplimang "du är duktig, jag beundrar dig verkligen" och jag förstår ju att han inte syftar till något negativt eller otrevligt utan rent allmänt pga att jag går med blindkäpp och sådär. Det är samma förare som alltid är så väldigt trevlig, alltid ler stort så man blir alltid själv väldigt glad när man ser honom. Han har helt rätt jobb, bemöter alla lika vänligt vilken tid på dagen som helst liksom! Det kan man behöva när man inte är på topp har jag tänkt flera gånger. Så förstås blev jag rörd av hans komplimang också! :)

Skönt med fredag för övrigt, skönt med helg, äntligen! Har inget planerat, kanske handla i morgon, vill ju ha sparris, klarar jag mig utan sparris?!
 
Målat klart vindskivorna (inte -skenorna ;) )! Lyckades slå ihjäl en otäck broms INNAN den högg mig denna gång. De kommer alltid fram så fort jag börjar svettas :wtf: ! Och det finns ju hur många sorter som helst. Denna var svart och inte mycket större än en vanlig fluga. Tack och lov "slöare" och enklare att slå ihjäl!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
64 65 66
Svar
1 319
· Visningar
39 498
Senast: Enya
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 972
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 266
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp