Vad gör vi? Del CCIII

athena_arabians

Trådstartare
Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!

_20240929_030627.JPG
 
Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)
 
Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)
Grattis
 
Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)
Trist att du känner dig ensam, en jobbig känsla. ❤️

Men grattis på födelsedagen! 🪻🌷
 
Lite drygt 10 timmar sömn i natt. Vet inte varför jag är så trött.
Minusgrader ute och jag hatar det. Blir en lång vinter…..
 
Blir lite sne på svärmor. De visste att vi skulle komma och hälsa på den här helgen, då planerar hon in en massa annat med sina kompisar så vi typ träffades över lunch igår och frukost idag. Men hej, vi har åkt 17 mil enkel väg för att sitta i ett tomt hus..
 
Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)
Grattis!🤗
 
Frost här med. Om en vecka ska bilen få dubbdäck, service och en allmän koll. Lär bli ett ruskigt hål i plånboken men värt det.

Idag måste jag lyssna ikapp på två föreläsningar, det är ju grupparbete 😱
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 913
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 651
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
911
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp