Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter jobb och stall. Har dessutom hunnit duscha och tvätta håret. Nu har jag tyvärr ont i huvudet så funderar på om jag ska lägga mig alldeles strax :(
 
Undviker det jag måste göra och redigerar en usel fanfic jag skrev för en miljon år sedan. Det blir lite förvirrande att skriva på engelska och svenska nästan simultant.
 
*Fryser*, men känner mig ändå nöjd med dagen, beträffande räkningar och utflykt för att skaffa pålägg, bröd och torrjäst... trodde jag ja. Torrjästen var helt slut, tomt i hyllan och vissa mjöl och sockerhyllor med.. så folk hamstrar visst fortfarande. Jag köpte två paket vanlig jäst i stället. Jag tänkte låta bakmaskinen jobba lite nån dag.

Södra vattentornet.jpg
 
Tittar på Hela kändis-Sverige bakar och stör mig på att jag hittade ett hus som är riktigt fint men ligger i fel område.
 
En internetvän som jag chattat med nästan dagligen(!) i över ett års tid föreslog nu att vi skulle ses och ta en fika eller något. Vi bor inte speciellt långt ifrån varandra och har skrattat lite åt att trots det inte träffats än, men ja, nu ska vi väl ta itu med det där. Lär bli så att vännen tar bilen hit och så tar vi en promenad med fika eller något liknande. Känns fint iaf att kunna vara lite social.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 000
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp