Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äre sant? Nu är väl läge att köpa? Blir säkert en rejäl uppgång när Corona-krisen är över
Tvåorna har till slut kommit över 2 miljons strecket i de kommuner jag tittar i. Det var inte så jättelänge sen som jag kunde hitta liknande för strax under 2 miljoner.
Men hursomhelst, det må kanske vara läge för att köpa men det är inte läge för mig att köpa :arghh::grin:
 
Absolut inte!!! Du kan gnälla hur mycket du vill. ;) Men ja, tyvärr går nog priserna fortsatt upp om du inte råkar trilla över något riktigt renoveringsobjekt, inte för att jag vet vad din budget är. Dessutom är bankerna stenhårda numera vad gäller bolån. Urrk.
Jag fann ett par renoveringsobjekt men jag känner mig själv alltför väl för att spekulera på dem :angel::D
Min bank krävde att jag skulle ha lön på minst 25' för att få låna. Därav mina studier i höst :grin:
 
Tvåorna har till slut kommit över 2 miljons strecket i de kommuner jag tittar i. Det var inte så jättelänge sen som jag kunde hitta liknande för strax under 2 miljoner.
Men hursomhelst, det må kanske vara läge för att köpa men det är inte läge för mig att köpa :arghh::grin:

Är nog få som köper en tvåa ensam som förstagångsköpare på bostadsmarknaden i sthlm. Du får kanske sänka dina krav lite och kolla på ettor?
 
Firar med att klippa gräset första gången iår :).
Ja, det är en sådan som inte går varken på bensin eller el :D
 

Bifogade filer

  • 15876552259817361864112008314959.jpg
    15876552259817361864112008314959.jpg
    502 KB · Visningar: 16
Fattar inte vad min granne sysslar med. De borrar (alltid med borr eller skruvdragare som uppenbarligen behöver laddas för det slirar alltid och låter allmänt tungt) minst två gånger om dagen. Kanske en kvart-halvtimme åt gången. Har gjort det i 3 år...

Jag känner... Vad gör de? Vad bygger de? Ser lägenheten ut som en sweitzherost? När laddar de skruvdragaren/borren? Vad borrar de i sen så att de kan borra i väggarna när borren är slö igen? Framför allt... Varför Laddar De Inte Borren Om De Ska Borra :confused::rage:
 
Senast ändrad:
Fattar inte vad min granne sysslar med. De borrar (alltid med borr eller skruvdragare som uppenbarligen behöver laddas för det slirar alltid och låter allmänt tungt) minst två gånger om dagen. Kanske en kvart-halvtimme åt gången. Har gjort det i 3 år...

Jag känner... Vad gör de? Vad bygger de? Ser lägenheten ut som en sweitzherost? När laddar de skruvdragaren/borren? Vad borrar de i sen så att de kan borra i väggarna när borren är slö igen? Framför allt... Varför Laddar De Inte Borren Om De Ska Borra :confused::rage:
Hänger upp många tavlor? :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
713
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 978
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp