Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Står i tvättstugan och väntar på att sista omgången i torktumlaren ska bli klar så att jag kan gå upp och lägga mig. Så himla trött. Vill sova! Berget av disk får vänta tills imorgon bitti, när jag ändå ska städa av hemma. Blev himla nice med avfrostad frys, även om det tog halva dagen att få det klart (massa massa is...).
 
Brainstormar:

7D13A959-5633-4E24-B298-C68086E64A62.jpeg
 
Nu ska jag gå upp på övervåningen och lägga mig. Dottern sover sen ett par timmar tillbaka och 26-åringen sen en timme tillbaka.
Det är dock legitimt att vi delar upp oss lite. Jag är ledig i fyra dagar men dottern har skola imorgon och 26-åringen kör till jobbet vid 6-tiden.
 
Jag tycker att du ska starta en youtubekanal. Jag skulle titta! :D

Haha! Min ungdomliga granne är inne på samma. En annan granne tycker även att jag borde ha en talkshow. Han har även hittat en perfekt jingel för ändamålet. Problemet är att jag inte har ngt vettigt att komma med. Mkt sk liv är typ som ett avsnitt av Seinfeld. Inget vettigt händer men allt är oklart 😅🤷🏼‍♀️
 
Haha! Min ungdomliga granne är inne på samma. En annan granne tycker även att jag borde ha en talkshow. Han har även hittat en perfekt jingel för ändamålet. Problemet är att jag inte har ngt vettigt att komma med. Mkt sk liv är typ som ett avsnitt av Seinfeld. Inget vettigt händer men allt är oklart 😅🤷🏼‍♀️

Är inte det precis vad folk vill se?
Du kan ha gäster också! Liksom modevetare och östermalmstanter blandat med Bukare, kulturmänniskor och annat löst folk! Och när orken tryter kan du slöfilma och kommentera vad som händer i kanalen utanför fönstret. (Är det en kanal? Vattnet i alla fall. )
 
Är inte det precis vad folk vill se?
Du kan ha gäster också! Liksom modevetare och östermalmstanter blandat med Bukare, kulturmänniskor och annat löst folk! Och när orken tryter kan du slöfilma och kommentera vad som händer i kanalen utanför fönstret. (Är det en kanal? Vattnet i alla fall. )

Haha! Vettefan vad folk vill ha!

Annars blir jag bara dekadent konstnär. Har skaffat en mentor som lovat guida mig. Hen sa att jag har viss talang men har tagit på sig att utbilda mig till att bli bättre. Hen har som mål att jag efter ”viss” drillning ska söka till Liljevals. Jag hyser en VISS skepsis men wtf 🤷🏼‍♀️🥂
 
Jag hoppas verkligen att det här dåliga måendet ska gå över snart... naiva jag trodde att det inte kunde bli så mycket sämre, så jag tänkte att jag klarar av en utsättning av den antidepressiva medicinen precis samtidigt som avtentningen i idrott (utsättningen är givetvis i samråd med läkare, inga experiment här inte!). Ha, det kanske inte var så smart trots allt!

Något borde den icke-fungerande medicinen gjort med mig. Men det var ju inte tillräckligt eftersom jag gick bakåt i måendet... så det var väl lika bra att bara köra på trots allt. Har ju ändå väntat på detta sen i slutet på Juli förra året!
Det har funnits massor av "perfekta tillfällen" privat. Men har inte haft någon läkare som kunnat ge sitt ok och eftersom vi vägrar experiment här så har vi inte gjort något själva.

Det är bara så himla frustrerande. Nu vet jag att det inte är slut, trots att utsättningen är klar. För från och med idag så börjar jag med en ny medicin och i början av en behandling så kan man tydligen må sämre. Trevlig kombination! Må skit och sen må ytterligare lite skit :up::grin: Jag lever på hoppet om att jag inte får några biverkningar vid insättning av denna medicinen heller, vid upptrappning av den "gamla" medicinen så mådde jag i alla fall inte sämre så hoppet finns :up:

Oavsett så är nätterna den jobbigaste tiden på dygnet. Märker tex att jag har svårare att komma till ro för att somna pga tusen tankar. Vilket inte direkt är positivt eftersom jag blir en utomjording då.

Jag vet inte ens vad jag ville ha sagt. Nu har jag i alla fall skrivit av mig lite tankar och ska försöka sova!

Edit: och så kom jag på att det i helgen är ett år sen mormor dog :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 987
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp