Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har långtgående planer på en flamingo-partyflotte i sommar för massa löst folk där vi kommer köra nåt slags oklart jiddisch-techno-rave och dra runt stan med start på kanalen utanför 😅🎻🥂

Tänk detta med tre basförstärkare och allmän festlig stämning


Fastna inte i att bara ta kort på sagda flotte från fönstret, bara! Isf får du MÅLA av eventet och få med känslan av jiddisch-rave-musiken.
 
Sådär.....FREDAG....nu är vi äntligen där igen..... :) Tror att jag har sagt det förut, men fredagar (och lediga dagar överlag) har blivit ännu mer värdefulla och speciella för mig nu på sistone. Det är då jag kan gå och drälla på mitt torp, läsa böcker, skriva, laga mat, baka......UTAN den ständiga påminnelsen om nyhetsläget.

Jag är just nu lite förväntansfullt otålig. Snart kommer besked både om sommar- och höstkurser som jag har sökt. Nervös väntan med hållna tummar..... :nailbiting: Jag ser också fram emot att få mitt nya kontrakt inför höstens nya utmaningar på jobbet. Tänk vad trist livet vore utan lite utmaningar och tvära kast då och då...... :D Livslångt lärande :banana:!!
 
Jag såg den här häromdagen och tänkte genast på dig @tornblomma :D
4c1694757b068097d09c3ff27bf5d7dddcd212ca.jpg

Bara att sätta igång! :up:

Skulle nog kunna översättas till mitt yrke också... :sneaky:
 
Bleh. Idag var det segt att kliva upp! 😴 Övervägde noggrant vad som skulle göras idag på jobbet och kom på en arbetsuppgift, så nu sitter jag och väntar på bussen. :grin:
 
Jaha idag ska jag gå till jobbet efter två veckor ledigt
Har inte alls fått gjort det jag skulle gjort men varit hjälpreda vid traktor service istället
Undrar om jag får ledigt vecka 19 eller inte :cautious:
 
Hm...Sen värmen kom har jag känt mig "febrig" ?!? Nåja tacksamt med mer mulet och svalare väder nu när man är ovan vid sommarvärmen 😄. Hostar typ inget nu så chansar att jobba från måndag igen. Bara det att det känns lite sådär då det varit sååå skönt att ha sluppit spänningsskallevärken i snart 2 veckor när jag varit hemma!
 
Haha! Vettefan vad folk vill ha!

Annars blir jag bara dekadent konstnär. Har skaffat en mentor som lovat guida mig. Hen sa att jag har viss talang men har tagit på sig att utbilda mig till att bli bättre. Hen har som mål att jag efter ”viss” drillning ska söka till Liljevals. Jag hyser en VISS skepsis men wtf 🤷🏼‍♀️🥂
Fantastiskt.

Klart du ska satsa på vårsalongen. mål behöver man. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 987
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp