Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det första jag tänkte på när jag såg den här var min häst. I teorin är det nog inte så lämpligt att köpa ett knappt hanterbart travsto på tre år till en elvaåring rädd för att rida storhästar, men i praktiken hade det inte kunnat bli bättre. :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200424-123804_Instagram.jpg
    Screenshot_20200424-123804_Instagram.jpg
    94,6 KB · Visningar: 78
Stör mig lite på att pollen har börjat visa sig alltmer så jag blir hostig varje gång jag har varit ute trots dubbel medicinering. Borde nog ta tag i det här med att få nya astmamediciner utskrivna.
 
Dom bor 80 mil bort tyvärr. Så det blir väl att skicka cash i ett kuvert isf.
Superpresentkort kanske? Det går att skicka via mail och sen löser du in det på nätet till fysiska presentkort. Det finns många butiker att välja mellan. Kika på gogift.se om du vill veta mer. Tror förresten att man kan lösa in Superpresentkort till digitala presentkort också. Det finns säkert info på gogift.se
 
Omröstning på jobbet om hur lediga pass ska fördelas kompetens eller LAS
Förbaskat svårt att jobba på vissa avdelningar om man inte kompetens :cautious: så det här kan bli spännande :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 987
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa film
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp