Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är listigt!


Är jävligt listig. Slug nästintill

09A5D99A-FBC7-4B31-A0AB-3A2AEFED1844.jpeg
 
vi har i ett projekt där vi ställer frågor till kunden med ett stort excel ark. vänster ställer vi frågorna höger svara kunden och sen har vi kolumner för administrativa saker.
1! 1 av mina "minoner" tycker detta är fel. han ställer frågorna i kunden kolumn!
Han säger att jag har fel och han gör rätt.
förklarar till honom att att jag har rätt för jag definierar vad som är rätt i detta!
Även detta tycker han att jag har fel.
försöker inte släppa fram aggressiva Tranan men jag börjar tappa humöret.
Men varför går du undan och gråter?
Idioter finns det gott om.
 
Imorgon åker äntligen sommardäcken på bilen! :D Har fixat i ordning hundburen och monterat in mellanväggen men den är fortfarande lite stor (mim dubbelbur i stl m) men det får gå an. Köpte en billig hundbädd för 100 kr på öob att lägga in där tillsammans med alla filtar hon har. Mitt köpstopp går inte jättebra alltså :o

Ska försöka hinna med att baka idag också. Lär ju inte bli någon skogstur med trollet idag, då får man passa på! Hittade ett recept på philadelphiabullar med citronsmak som låter intressant. Pizzabullar var längesedan :love:
 
HEMNETKNARKARNA !!!
Japp!

______________________________
Ska försöka sätta fart och göra mina fem mattetal som är kvar. Sen tar jag helg för nu orkar jag inte göra mer skolarbete! Har en take home essay att skriva som ska in på måndag veckan efter nästa vecka så jag får ta tag i den i helgen (dvs efter att jag haft lite helg).

Har ändå gjort idrotten denna veckan plus ett prov i samhällskunskap så jag känner att jag får vara nöjd med det... :)

Har redan storslagna planer på att bara titta på serier i eftermiddag/kväll och göra ingenting :D
 
Skulle bara träffa sjuksköterskan på psyk idag för att få medicin. Slutade med att jag satt och grät en timma hos läkaren och pratade med henne. Hon gav mig råd om vad jag ska göra för att stå ut tills det blir bättre. Jag har inget hopp om bättring, men hon säger att det bara är ett symptom på depressionen. Men jag tror inte det..
Hon misstänker att jag kan vara bipolär så vi pratade om mina maniska perioder och sånt också. Det som säger emot det är att litium inte fungerar för mig.

Jag vet inte. Tröståt lunch på Max på vägen hem iaf.
 
Har I dag haft lite kontakt med mina inte direkt favoritkollegor och insett varför jag liksom inte trivs så bra på jobbet. 🙄

Det var ganska skönt att samtidigt som jag satt i möte med dem liksom rida runt på krigshäst och hugga ner looters. Lite som terapi faktiskt.

Korkad kollega: "vi kan ha middagen i juni eller mitten av mars!"
Jag: "det brukar ju komma närapå 250 personer..." *skjuter en fuling i huvudet med armborst och beordrar mitt kavalleri att flanka på höger*
Korkad kollega: "åh så roligt"
Jag: :banghead: "man ska inte vara mer än 50 på sammankomster..." *rider omkull annan fuling*
Korkad kollega: "ska man inte? Men kan vi kanske hyra fyra olika lokaler och streama ihop dem till varandra?"
Jag: "jag tycker nog att vi kan vänta med middagen till efter det här corona kaoset är över. Verkar onödigt dyrt och så..." *dundrar förbi fuling på min häst och hugger ner hen med ett välriktat slag*
Korkad kollega: "joo ja kanske, vi kanske bör höra med ledningen."
🙄:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
713
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 978
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II
  • Halmpris 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp