På tal om vegetarisk matVad jag än kollat på hos Netflix så får jag Making a murderer. Undrar om Netflix vill säga mig något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om vegetarisk matVad jag än kollat på hos Netflix så får jag Making a murderer. Undrar om Netflix vill säga mig något
Hahaha men slutaEn kompis sa att ägg är mens typ... eller vad det nu var. Har inte köpt hem ägg på ett halvår...
Jag tycker visserligen ägg är äckligt och att det finns etiska skäl att avstå, men det där är ju bara trams.En kompis sa att ägg är mens typ... eller vad det nu var. Har inte köpt hem ägg på ett halvår...
Jag tycker visserligen ägg är äckligt och att det finns etiska skäl att avstå, men det där är ju bara trams.
https://veganbiologist.com/2016/01/16/eggs-period/
Men oj! Haha!! Var nog lite trött, trodde jag var inne i ”vad gör vi nu”-tråden ^^På tal om vegetarisk mat
Usch, jag lider med dig, Becel är verkligen vidrigt! Tyvärr verkar även andra mjölkfria margarin vara rätt hemska de med, men Carlshamn tror jag smakar lite mindre vidrigt än Becel ( om än fortfarande vidrigt).Jag håller på att försöka byta ut lite livsmedel mot vegetariska eller veganska alternativ. Det är den metoden som fått mig att lättast kunna gå över mot en mer vegetarisk/vegansk kosthållning än att bara bryta allt.
Just nu har jag påbörjat projekt byta ut smör på mackan. Är en trogen Bregott-ätare, men har nu köpt Becel Lätt omega 3 och den är fruktansvärd! Längtar efter att den är slut (vilket verkar ta hundra år...). Någon som har tips på något annat veganskt smör jag kan prova här näst?
Många verkar tycka att Naturli är godast. Själva tycker jag att det är hugget som stucket så jag tar det som finns i affären (i min lilla stad är utbudet inte enormt så att säga).Jag håller på att försöka byta ut lite livsmedel mot vegetariska eller veganska alternativ. Det är den metoden som fått mig att lättast kunna gå över mot en mer vegetarisk/vegansk kosthållning än att bara bryta allt.
Just nu har jag påbörjat projekt byta ut smör på mackan. Är en trogen Bregott-ätare, men har nu köpt Becel Lätt omega 3 och den är fruktansvärd! Längtar efter att den är slut (vilket verkar ta hundra år...). Någon som har tips på något annat veganskt smör jag kan prova här näst?
Jag håller på att försöka byta ut lite livsmedel mot vegetariska eller veganska alternativ. Det är den metoden som fått mig att lättast kunna gå över mot en mer vegetarisk/vegansk kosthållning än att bara bryta allt.
Jag håller på att försöka byta ut lite livsmedel mot vegetariska eller veganska alternativ. Det är den metoden som fått mig att lättast kunna gå över mot en mer vegetarisk/vegansk kosthållning än att bara bryta allt.
Usch, jag lider med dig, Becel är verkligen vidrigt! Tyvärr verkar även andra mjölkfria margarin vara rätt hemska de med, men Carlshamn tror jag smakar lite mindre vidrigt än Becel ( om än fortfarande vidrigt).
Hur stark är den?Visa bifogad fil 20802
Lunch: Nick's fettucine på gröna sojabönor och så en klick vego-chilifärskost
Jag gick från Bregott till Flora mjölkfri. Överlever bra i rumstemperatur och kostar hälften av vad Naturli görJag håller på att försöka byta ut lite livsmedel mot vegetariska eller veganska alternativ. Det är den metoden som fått mig att lättast kunna gå över mot en mer vegetarisk/vegansk kosthållning än att bara bryta allt.
Hur stark är den?