Aldrig hört talas om, frysdisken?Garants tror jag! De är jättegoda men har ett hiskeligt kilopris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om, frysdisken?Garants tror jag! De är jättegoda men har ett hiskeligt kilopris.
Får ta ett varv nästa gång jag ränner i mataffären. Blir bara en gång i veckan nuförtiden. Äta på jobbet så behöver mest handa frukost å något att äta till 2 dagar i veckan.@MidnightSoul Det var Garants som @VLMF skrev. Hittade i frysdisken på Ica. Gillar verkligen smaken men tyckte de var lite för lösa i konsistensen.
Inte på Ica väl?@MidnightSoul Det var Garants som @VLMF skrev. Hittade i frysdisken på Ica. Gillar verkligen smaken men tyckte de var lite för lösa i konsistensen.
Jag skulle addera oregano och ersätta sambal oelek med chipotle i det receptet. Och ersätta en del av paprikapulvret med rökt dito.Ätit mycket veg på senaste. Gjorde goda kikärtsbollar med thaismak och bönburgare förra helgen blev det böntacos 3 dagar i rad
Denna tänkte jag göra ikväll:
https://www.ica.se/buffe/recept/lins-och-bonchili-723196/
Tror den kan vara sjukt god!
Jag skulle addera oregano och ersätta sambal oelek med chipotle i det receptet. Och ersätta en del av paprikapulvret med rökt dito.
Och antingen en skvätt vinäger och en skvätt sirap, eller lite worcestershiresås.
Om du har miso, ta det istället för soja.
Chipotle är rökt chili, finns som sås (variant på tabasco) eller som chiliröra (ungefär som sambal oelek, på små glasburkar), eller torkad i kryddhyllan.Vars köper man chipotle? Är det sås?
Det är väl en hel del veganer här? Har ni tips på blogger el dyl med veganska recept. Enkla, barnvänliga osv. Ser precis en läskig dokumentär och vill äta mer veganskt... Lurigt dock, för vi äter mycket ägg. Och vad är gott att ha i kaffe (om man är van vid mjölk)?
Tipsar om facebookgruppen Vad lagar du för veganmat idag?
Massa inspiration och recept
Den ska vi prova nästa vecka. Lätt jättegottGjorde en i vårt tycke otroligt god vegetarisk gryta, med svarta belugalinser, Kokos och linscurry heter den (recept).
Jag gjorde den den här gången i vanlig kastrull på spisen. Recept för det längst ned på sidan med receptet.