Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV

:eek: har helt missat att de släppt nån? Älskar chiapudding (men kanske inte den, gör egen).
Du kan ju testa om du trillar över den. Jag har aldrig ätit chiapudding innan så det kanske är mig det är fel på, men det är helt ärligt väldigt sällan som något är så vidrigt att jag inte ens kan tvinga i mig det :crazy: Den med chokladsmak var kanske ett snäpp bättre men grader i helvetet enligt mig:yuck:
 
Du kan ju testa om du trillar över den. Jag har aldrig ätit chiapudding innan så det kanske är mig det är fel på, men det är helt ärligt väldigt sällan som något är så vidrigt att jag inte ens kan tvinga i mig det :crazy: Den med chokladsmak var kanske ett snäpp bättre men grader i helvetet enligt mig:yuck:
Oatly? Hittar inget alls om den.
 
Jo, men jag tänker att jag kanske hade kommit över det om den inte smakade plast. Försökte med kanel på men det funkade inte. Chia smakar kanske plast?
Hmmm nej inte såvitt jag minns. Gissar att den vid konsumeringstillfället befann sig i en plastrik miljö och kanske inte kan skyllas för att den anammat vissa av omgivningens egenskaper? Nature vs. nurture, du vet. Men skämt åsido, testa att göra egen vid tillfälle och se vad du tycker? :) Ett tag gjorde jag overnight oats med chiafrön och sötmandel och olika andra ingredienser, kokos och hallon ibland.
 
Oatly? Hittar inget alls om den.
Dubbelkollade, var visst inte Oatly utan Oat Laws. Väldigt lik förpackning och logga till mitt försvar:o
Hmmm nej inte såvitt jag minns. Gissar att den vid konsumeringstillfället befann sig i en plastrik miljö och kanske inte kan skyllas för att den anammat vissa av omgivningens egenskaper? Nature vs. nurture, du vet. Men skämt åsido, testa att göra egen vid tillfälle och se vad du tycker? :) Ett tag gjorde jag overnight oats med chiafrön och sötmandel och olika andra ingredienser, kokos och hallon ibland.
Det är möjligt att den anammat plastighet men inte en så överväldigande plastsmak att den känns genom kakao och kanel känner jag? Nåväl, känner ingen större sorg över brist på chiapudding i mitt liv men kanske smakar hemmagjord om jag skulle stöta på den nånstans :up:
 
Dubbelkollade, var visst inte Oatly utan Oat Laws. Väldigt lik förpackning och logga till mitt försvar:o

Det är möjligt att den anammat plastighet men inte en så överväldigande plastsmak att den känns genom kakao och kanel känner jag? Nåväl, känner ingen större sorg över brist på chiapudding i mitt liv men kanske smakar hemmagjord om jag skulle stöta på den nånstans :up:
Nej det var lite extremt. Jag tror om jag ska vara helt ärlig att chiafrön inte smakar något särskilt egentligen.
 
Dubbelkollade, var visst inte Oatly utan Oat Laws. Väldigt lik förpackning och logga till mitt försvar:o

Det är möjligt att den anammat plastighet men inte en så överväldigande plastsmak att den känns genom kakao och kanel känner jag? Nåväl, känner ingen större sorg över brist på chiapudding i mitt liv men kanske smakar hemmagjord om jag skulle stöta på den nånstans :up:
allt från Oat Laws smakar plast, har en konstig konsistens och är allmänt - jag VILL tycka om er men jag klarar inte ens att äta upp det….
 
allt från Oat Laws smakar plast, har en konstig konsistens och är allmänt - jag VILL tycka om er men jag klarar inte ens att äta upp det….
Åh, vad skönt att det inte bara är jag! Det kändes verkligen som att de nästan vill göra veganskt så äckligt som möjligt, att de liksom ansträngt sig för att lägga till den där urkonstiga bismaken:wtf:
 
Hittade ingen vegansk hamburgerdressing men däremot kebabsås, så fick bli det istället. Inte helt rätt känsla att ha det på burgare men bättre än bara ketchup. Och den var god!
 
Biffar på svarta bönor. Det var år sedan jag gjorde bönbiffar så hoppas att det blir gott.
 

Bifogade filer

  • 5F3259BD-A3CD-4048-B6FD-4C22115EA567.jpeg
    5F3259BD-A3CD-4048-B6FD-4C22115EA567.jpeg
    327,4 KB · Visningar: 13

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 437
Senast: Exile
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 512
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 880
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 298
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp