har helt missat att de släppt nån? Älskar chiapudding (men kanske inte den, gör egen).Åh herregud. Testar Oatleys chiapudding. Den ser ut som grodägg, har samma klumpslemmiga konsistens som grodägg, och smakar plast. Rekommenderas EJ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har helt missat att de släppt nån? Älskar chiapudding (men kanske inte den, gör egen).Åh herregud. Testar Oatleys chiapudding. Den ser ut som grodägg, har samma klumpslemmiga konsistens som grodägg, och smakar plast. Rekommenderas EJ
Du kan ju testa om du trillar över den. Jag har aldrig ätit chiapudding innan så det kanske är mig det är fel på, men det är helt ärligt väldigt sällan som något är så vidrigt att jag inte ens kan tvinga i mig det Den med chokladsmak var kanske ett snäpp bättre men grader i helvetet enligt mighar helt missat att de släppt nån? Älskar chiapudding (men kanske inte den, gör egen).
I rättvisans namn så är chiapudding ganska grodäggslik av naturen.Du kan ju testa om du trillar över den. Jag har aldrig ätit chiapudding innan så det kanske är mig det är fel på, men det är helt ärligt väldigt sällan som något är så vidrigt att jag inte ens kan tvinga i mig det Den med chokladsmak var kanske ett snäpp bättre men grader i helvetet enligt mig
Jo, men jag tänker att jag kanske hade kommit över det om den inte smakade plast. Försökte med kanel på men det funkade inte. Chia smakar kanske plast?I rättvisans namn så är chiapudding ganska grodäggslik av naturen.
Oatly? Hittar inget alls om den.Du kan ju testa om du trillar över den. Jag har aldrig ätit chiapudding innan så det kanske är mig det är fel på, men det är helt ärligt väldigt sällan som något är så vidrigt att jag inte ens kan tvinga i mig det Den med chokladsmak var kanske ett snäpp bättre men grader i helvetet enligt mig
Hmmm nej inte såvitt jag minns. Gissar att den vid konsumeringstillfället befann sig i en plastrik miljö och kanske inte kan skyllas för att den anammat vissa av omgivningens egenskaper? Nature vs. nurture, du vet. Men skämt åsido, testa att göra egen vid tillfälle och se vad du tycker? Ett tag gjorde jag overnight oats med chiafrön och sötmandel och olika andra ingredienser, kokos och hallon ibland.Jo, men jag tänker att jag kanske hade kommit över det om den inte smakade plast. Försökte med kanel på men det funkade inte. Chia smakar kanske plast?
@Nahar skrev ju Oatley i och för sig, så jag utgick ifrån att det var Lyndal Oatley's chiapudding. (Förlåt, de kassa skämten haglar, men det var lite kul för att någon i VM-dressyrtråden kallade henne för Oatly. Kul för mig alltså, där jag satt och småfnissade för mig själv.)Oatly? Hittar inget alls om den.
Dubbelkollade, var visst inte Oatly utan Oat Laws. Väldigt lik förpackning och logga till mitt försvarOatly? Hittar inget alls om den.
Det är möjligt att den anammat plastighet men inte en så överväldigande plastsmak att den känns genom kakao och kanel känner jag? Nåväl, känner ingen större sorg över brist på chiapudding i mitt liv men kanske smakar hemmagjord om jag skulle stöta på den nånstansHmmm nej inte såvitt jag minns. Gissar att den vid konsumeringstillfället befann sig i en plastrik miljö och kanske inte kan skyllas för att den anammat vissa av omgivningens egenskaper? Nature vs. nurture, du vet. Men skämt åsido, testa att göra egen vid tillfälle och se vad du tycker? Ett tag gjorde jag overnight oats med chiafrön och sötmandel och olika andra ingredienser, kokos och hallon ibland.
Nej det var lite extremt. Jag tror om jag ska vara helt ärlig att chiafrön inte smakar något särskilt egentligen.Dubbelkollade, var visst inte Oatly utan Oat Laws. Väldigt lik förpackning och logga till mitt försvar
Det är möjligt att den anammat plastighet men inte en så överväldigande plastsmak att den känns genom kakao och kanel känner jag? Nåväl, känner ingen större sorg över brist på chiapudding i mitt liv men kanske smakar hemmagjord om jag skulle stöta på den nånstans
Jag tänker att chiapudding är lite som havregrynsgröt: det går att göra hur kul eller hur tråkigt som helst.Nej det var lite extremt. Jag tror om jag ska vara helt ärlig att chiafrön inte smakar något särskilt egentligen.
allt från Oat Laws smakar plast, har en konstig konsistens och är allmänt - jag VILL tycka om er men jag klarar inte ens att äta upp det….Dubbelkollade, var visst inte Oatly utan Oat Laws. Väldigt lik förpackning och logga till mitt försvar
Det är möjligt att den anammat plastighet men inte en så överväldigande plastsmak att den känns genom kakao och kanel känner jag? Nåväl, känner ingen större sorg över brist på chiapudding i mitt liv men kanske smakar hemmagjord om jag skulle stöta på den nånstans
Åh, vad skönt att det inte bara är jag! Det kändes verkligen som att de nästan vill göra veganskt så äckligt som möjligt, att de liksom ansträngt sig för att lägga till den där urkonstiga bismakenallt från Oat Laws smakar plast, har en konstig konsistens och är allmänt - jag VILL tycka om er men jag klarar inte ens att äta upp det….
Den är god i lasagne också.Gör äntligen belugabolognese igen och råkade dessutom ta rökt paprikapulver istället för vanligt och det både luktar och smakar såååå gott
https://undertian.com/recept/vegansk-belugabolognese/
Nu har du redan fått svar, men jag brukar säga "tänk julkryddor... On crack" ^^Men vilka var vanliga då?