Amen du ska man ändra sina mat planer kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zucchinibiffar är jättegott att göra själv!Det är en squash (tror jag?) men borde ju gå göra biffar på den med, ska ta och googla lite
Ät skräpmat! Det gjorde jag igår. Pga. feber och inte sugen på nåt annat. Men skulle göra det igen.Curry idag, men är egentligen omåttligt sugen på skräpmat.
Har tyvärr inte tillgång till skräpmat, annars hade jag gjort detÄt skräpmat! Det gjorde jag igår. Pga. feber och inte sugen på nåt annat. Men skulle göra det igen.
Tråkigt (fast samtidigt också lite bra?) att dina omständigheter tvingar dig att leva nyttigare.Har tyvärr inte tillgång till skräpmat, annars hade jag gjort det
Vet inte om det är så mycket nyttigare. Resulterar mest i att jag äter mer skräp-liknande mat hemma som inte riktigt tillfredställer ändå, istället för att bara ta den där burgaren/pizzan en gång för allaTråkigt (fast samtidigt också lite bra?) att dina omständigheter tvingar dig att leva nyttigare.
Haha tänkte svara exakt det du skrev i din edit.Vet inte om det är så mycket nyttigare. Resulterar mest i att jag äter mer skräp-liknande mat hemma som inte riktigt tillfredställer ändå, istället för att bara ta den där burgaren/pizzan en gång för alla
Edit: Å andra sidan blev det knappast "en gång för alla" när jag bodde i stan så