Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det håller på att koka på min spis just nu. Mmm!Lagat en lite bortglömd storfavorit lins- och bönchilli. Var länge sedan jag gjorde den. Öste på med kakao, liquid smoke och rökt paprikapulver. Blir godare då Just det, en skvätt pinot noir fick följa med också.
Blir enormt många portioner https://www.ica.se/recept/lins-och-bonchili-723196/
Visa bifogad fil 99455
(För att ha som hobby att gå på fine dining-krogar är jag exceptionellt dålig på snygg uppläggning, so bare with me please)
Fota!!Hittade ett recept på SJUKT goda veg köttbullar! Innehöll malen mandel, ströbröd, riven ost, riven lök, ägg, kryddor, vatten. Man rullade bullar som kokades i 8 min för att sedan stekas. Åts med sås o potatis! REKOMMENDERAR!
Är det någon som vill ha så kan jag fota receptet!
Gott med hamburgare juAlltså, jag funderar på att ta nån matkasse eller nåt för att få lite mer variation... äter fruktansvärt enformigt just nu
Visa bifogad fil 99574
Gott med hamburgare ju
Jag behöver bli bättre på å lägga till sallad till mina måltider.
Variera med mangold och svartkål också!Det är jäkligt gott
Tips är att köpa hem babyspenat! Jag använder det till alla mina rätter (vilket inte är så många iofs )
Jag vet, min favoritsallad har babyspenat i sig. Är fortfarande absurt dålig på att bara köpa hem å göra iordning så jag har för ett par dagar.Det är jäkligt gott
Tips är att köpa hem babyspenat! Jag använder det till alla mina rätter (vilket inte är så många iofs )
Vad marinerar du tofun i?Vattenmelon och marinerad tofu är mitt nya go to-snack. Så goooott.
Köper färdigmarineradVad marinerar du tofun i?
Jag skulle behöva variera mig mer nu, äter antingen den på forumet berömda lins- och bönchilin eller tofu och sallad.
Försöker undvika kolhydratrik kost, så har slut på inspiration..
Det var ju smidigt iofs. Har jag inte ens tänkt på att man kan.Köper färdigmarinerad
https://www.coop.se/recept/barnens-bolognese-med-roda-linser/Någon som har tips på någon lättlagad vegetarisk gryta som funkar till både pasta och ris? Äter mycket sojafärs och liknande, men skulle vilja ha inspiration till något som inte innehåller halvfabrikat.
Denna lagar vi ofta, med spaghetti eller ris.Någon som har tips på någon lättlagad vegetarisk gryta som funkar till både pasta och ris? Äter mycket sojafärs och liknande, men skulle vilja ha inspiration till något som inte innehåller halvfabrikat.
Den här är god!Någon som har tips på någon lättlagad vegetarisk gryta som funkar till både pasta och ris? Äter mycket sojafärs och liknande, men skulle vilja ha inspiration till något som inte innehåller halvfabrikat.