Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag byter ut tex 0,5 dl socker mot sirap ibland. Men ska du göra vegansk kladdkaka rekommenderar jag det hÀr receptet.Jag har hittat ett recept pÄ kladdkaka som Àr menat att göra i en form, men kan jag göra muffins av samma recept? Eller blir det kajko nÄnstans dÄ?
Och - blir inte det dĂ€r vÀÀÀÀldigt sött? Jag Ă€ter inte mkt sötsaker sjĂ€lv, sĂ„ det dĂ€r kĂ€nns som socker overload? Ăven för andra som Ă€ter mer sött? Ta mindre socker eller byta ut en del mot t ex sirap eller nĂ„n annan sorts socker, kan det va nĂ„t?
Jag byter ut tex 0,5 dl socker mot sirap ibland. Men ska du göra vegansk kladdkaka rekommenderar jag det hÀr receptet.
https://vegoriket.se/index.php/2013/03/15/brutalt-goda-brownies-med-en-mork-hemlighet/
Oj vet inte, testa. Fick receptet av en vÀn som Àr glutenintolerant och han bytte nog bara till glutenfritt men det kanske inte hjÀlper dig?Okej, tack.
Tack för receptet. Min kaka behöver dock vara vete- och nötfri ocksÄ. Kan jag byta till rismjöl i den dÀr tror du?
Oj vet inte, testa. Fick receptet av en vÀn som Àr glutenintolerant och han bytte nog bara till glutenfritt men det kanske inte hjÀlper dig?
Hmm, vet att det skulle finnas nÄn mjölmix mina kompisar tÄl, men sist jag skulle köpa blev det fel... fÄr gÄ pÄ affÀrn tillsammans med en av dem isf!
Rismjöl brukar funka bra att byta rakt av
Visa bifogad fil 39513
https://undertian.com/recept/artbiffar-med-rotfrukter-och-chimichurriyoghurt/
Denna gjorde jag igÄr. Bytte ut de gula Àrtorna mot bönor pÄ burk samt lade till en nÀve ost.
Blev gott
Ălskar biffar med majs iĂ h, pĂ„ bilden ser de precis ut som biffar jag gjorde tidigare pĂ„ gröna sojabönor och majs och kryddade med spiskummin. De Ă€r ett tips, de blev jĂ€ttegoda! Hade guacamole till tror jag...
Ser redan fram emot lunchen (mÄste komma ihÄg att ha med mig mellanmÄl nÀr jag har 08-förelÀsningar!). Dock Àr det inte nÄgon speciell lunch, pasta med pesto, svamp och oliver, men det gick snabbt att svÀnga ihop igÄr kvÀll!
Ska bjuda F pÄ saffranspasta ikvÀll!
LĂ€t gott, recept?
Okej, tack!
Hmm, tar inte de andra kryddorna död pÄ saffranet tro?
Ska bli spÀnnande o höra hur det blev!