Jag vågar inte rapportera om min mat på sistone, har ramlat ner i en kvarg/yoghurt-period igen.. Men får se om jag får till lite halvriktig middag idag kanske iaf....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Javligtgott på Instagram har något recept på smörgåstårta. Kanske vore något? Tror den innehåller typ vegansk löjrom bland annat.Brukar ni äta någon särskild mat på påsk? Jag o mina två bästa vänner ska ses o äta påskmiddag (redan den 6/4 för det är då vi kan), men jag kommer inte på så mycket (vegetarisk) påskmat...
Tänker ägg i någon form iaf och så ska jag göra auberginesill... o typ kokt potatis... o kanske nån sån där typ sill/lax/färskost-tårta med kavringsbotten ni vet? Nån vegovariant då förstås.
Vegoskinka, vegokorv, k*ttbullar? "Kan" man äta rödbetssallad på påsk? Tänker det är väl typ samma mat som till jul, fast vi har aldrig brukat äta nåt spec till påsk...
Mer?
Dom få gånger vi har ätit påskmiddag har det varit ungefär samna som julmaten.Brukar ni äta någon särskild mat på påsk? Jag o mina två bästa vänner ska ses o äta påskmiddag (redan den 6/4 för det är då vi kan), men jag kommer inte på så mycket (vegetarisk) påskmat...
Tänker ägg i någon form iaf och så ska jag göra auberginesill... o typ kokt potatis... o kanske nån sån där typ sill/lax/färskost-tårta med kavringsbotten ni vet? Nån vegovariant då förstås.
Vegoskinka, vegokorv, k*ttbullar? "Kan" man äta rödbetssallad på påsk? Tänker det är väl typ samma mat som till jul, fast vi har aldrig brukat äta nåt spec till påsk...
Mer?
Javligtgott på Instagram har något recept på smörgåstårta. Kanske vore något? Tror den innehåller typ vegansk löjrom bland annat.
Kanske ska göra den själv. När jag tänker efter.
Dom få gånger vi har ätit påskmiddag har det varit ungefär samna som julmaten.
@strawberrysylt På julen brukar vi ha med grönkålspaj på julbordet. Så det eller någon annan grönsakspaj borde passa bra även till påsk
Grillat! Marinerad quornfilé, paprika och rödlök. Potatisgratäng, vitlökssmör, sambal och beasås till det
TACK för inspirationen, jag vet aldrig vad jag ska grilla och i fjol blev det nog inte en enda gång.
Jag grillade färsspett av formbar färs i somras. Hade i massa goa grejer som rödlök, fetaost och kryddor. Blev sjukt gott.TACK för inspirationen, jag vet aldrig vad jag ska grilla och i fjol blev det nog inte en enda gång.