Vad är det hemska med att vara hora?

Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Du menar som någon slags fetish där man går igång på att sälja sin kropp?
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

så det borde ju finnas NÅN som gör det för sin egen personligas njutnings skull...varför skulle det inte finnas undrar jag ?

Men kom igen, hur vanligt tror du det är? Javisst, vi säger att det finns nån/några som säljer sex för att hen älskar det så jävla mycket och mår så bra av det. Vad skulle det ha för betydelse? Talar det för att sexköp bör vara legalt?
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Men kom igen, hur vanligt tror du det är? Javisst, vi säger att det finns nån/några som säljer sex för att hen älskar det så jävla mycket och mår så bra av det. Vad skulle det ha för betydelse? Talar det för att sexköp bör vara legalt?


varför hetsar du upp dig ? det är ju just det som diskuteras i DENNA tråden.
skapa en egen tråd om du vill diskutera nåt annat.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Jag hetsar inte upp mig det minsta.

Jo, huruvida sexköp ska vara legalt eller ej har diskuterats i tråden. Jag kan inte se det intressanta i om det någonstans finns en enstaka hora som mår så bra, eller dessa verklighetsfrämmande exempel som ändå aldrig kommer inträffa.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Jag hetsar inte upp mig det minsta.

Jo, huruvida sexköp ska vara legalt eller ej har diskuterats i tråden. Jag kan inte se det intressanta i om det någonstans finns en enstaka hora som mår så bra, eller dessa verklighetsfrämmande exempel som ändå aldrig kommer inträffa.

Rubriken lyder : Vad är det hemska med att vara hora ? ...och det kan ju vara jättehemskt men det behöver ju inte vara det heller...alla lider nog inte av att vara luder, men MÅSTE man ligga för att få ihop till det man behöver är det ju destruktivt.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Jag fattar fortfarande inte.
Själva grejen var ju att "den lyckliga horan" ville ligga men ändå tog betalt?
Och nu vill hon inte, men det är fortfarande inte konstigt att hon ändå ligger eftersom hon får pengar?
Och frågan jag aldrig fått svar på - varför tar man betalt om man ändå vill och varför skulle någon betala för det den skulle kunna få gratis?

Vi har förklarat för dej som om du vore 2½ men ÄNDÅ fattar du inte..

Och vet du vad jag ORKAR inte försöka förklara vad vi menar för du fattar ändå inte. För du ser helt enkelt inte saker på samma sätt som oss...

och nej jag har fortfarande ingen osund inställning jag har en ANNAN inställning än du *punkt*
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Vi har förklarat för dej som om du vore 2½ men ÄNDÅ fattar du inte..

Och vet du vad jag ORKAR inte försöka förklara vad vi menar för du fattar ändå inte. För du ser helt enkelt inte saker på samma sätt som oss...

och nej jag har fortfarande ingen osund inställning jag har en ANNAN inställning än du *punkt*

Ni har FÖRSÖKT att förklara, men jag fattar faktiskt inte heller. Det hänger liksom inte ihop när den lyckliga horan i ena inlägget är en person som själv vill ha och uppskattar sexet som är på jämlika villkor oavsett pengarna, men i nästa är en person som inte vill ha sexet om hon inte får betalt. Hur hänger det ihop? O_o

Ponera att du skulle sälja sex som i ditt tycke en lycklig hora, skulle du då känna något ansvar i att du stödjer en osund marknad? Dvs uppmuntrar sexköp, vilket i längden skapar en större efterfrågan, vilket i längden ger stor risk att många andra kvinnor med sämre förutsättningar kommer att utnyttjas på denna marknad. Detta i och att du uppmuntrar till en syn på ett köp av en kropp jämförbart med att köpa mjölk eller vad som helst.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Rubriken lyder : Vad är det hemska med att vara hora ? ...och det kan ju vara jättehemskt men det behöver ju inte vara det heller...alla lider nog inte av att vara luder, men MÅSTE man ligga för att få ihop till det man behöver är det ju destruktivt.

Hur många trådar håller sig strikt till frågan i TS? Inte många och inte heller denna.

Det är ju lite konstigt att diskutera hur det är att vara prostituerad när det enda viktiga är att det faktiskt kan finnas ytterst få horor som mår bra av det. Och att joo vem som helst kan sälja sex för rätt pengar: typ jordens hetaste kille som du bara vill slita av kläderna kommer och erbjuder dig en miljon för att du ska göra just det. Eh jaa.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

så det borde ju finnas NÅN som gör det för sin egen personligas njutnings skull...varför skulle det inte finnas undrar jag ?

Om hon vill ha sexet för sin personliga njutning även utan pengarna, varför skulle då sexpartnern betala för det som denne skulle kunna få gratis?
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

En vän frågade en gång om vi kunde ligga om han betalade.

När jag var yngre erbjöd en dåvarande pojkvän mig en morgon, när han ville ha sex och jag ville sova, 500 kr för att ha sex med honom. Jag sa nej, men jag fattar inte idag att jag inte dumpade honom på stört där och då, men jag såg det inte så då. Jag borde ju blivit förbannad men jag såg inte ens problemet som jag ser idag. :( Det är det som gör mig så beklämd många gånger när det gäller unga tjejers rätt till sin egen kropp, att hennes egen vilja liksom inte är så mycket värd. :mad:
 
Senast ändrad:
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Ni har FÖRSÖKT att förklara, men jag fattar faktiskt inte heller. Det hänger liksom inte ihop när den lyckliga horan i ena inlägget är en person som själv vill ha och uppskattar sexet som är på jämlika villkor oavsett pengarna, men i nästa är en person som inte vill ha sexet om hon inte får betalt. Hur hänger det ihop? O_o

Ponera att du skulle sälja sex som i ditt tycke en lycklig hora, skulle du då känna något ansvar i att du stödjer en osund marknad? Dvs uppmuntrar sexköp, vilket i längden skapar en större efterfrågan, vilket i längden ger stor risk att många andra kvinnor med sämre förutsättningar kommer att utnyttjas på denna marknad. Detta i och att du uppmuntrar till en syn på ett köp av en kropp jämförbart med att köpa mjölk eller vad som helst.
+1 på den.

Jag förstår heller inte varför det skulle vara säkrare eller varför ena parten (den säljande) skulle ha mer kontroll för att det sker en betalning. Man behöver ju inte vara full som en kastrull för att ha ett ONS. Ett KK behöver inte vara mer än ett KK. Det blir inte automatiskt ogenomtänkt för att det inte sker någon betalning. Och det är liksom inte så att en prostituerad aldrig har blivit våldtagen.

/Lady_S
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Trevlig typ :crazy:

Jag begriper inte ens hur man kan vilja ha sex med någon som egentligen inte vill utan gör det för att hen blir övertalad eller får betalt.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Ni har FÖRSÖKT att förklara, men jag fattar faktiskt inte heller. Det hänger liksom inte ihop när den lyckliga horan i ena inlägget är en person som själv vill ha och uppskattar sexet som är på jämlika villkor oavsett pengarna, men i nästa är en person som inte vill ha sexet om hon inte får betalt. Hur hänger det ihop? O_o

Det hänger ihop som så att den som gillar att ha väldigt mkt sex och då ligger runt väldigt mycket med olika män helt enkelt krasst kan konstatera att hon ligger med de som väljer/kan/har lust att betala.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Vi har förklarat för dej som om du vore 2½ men ÄNDÅ fattar du inte..

Och vet du vad jag ORKAR inte försöka förklara vad vi menar för du fattar ändå inte. För du ser helt enkelt inte saker på samma sätt som oss...

och nej jag har fortfarande ingen osund inställning jag har en ANNAN inställning än du *punkt*
Ja ni är ett tappert litet gäng som inte lyckas förklara/övertyga några andra än er själva.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Vi har förklarat för dej som om du vore 2½ men ÄNDÅ fattar du inte..

Och vet du vad jag ORKAR inte försöka förklara vad vi menar för du fattar ändå inte. För du ser helt enkelt inte saker på samma sätt som oss...

och nej jag har fortfarande ingen osund inställning jag har en ANNAN inställning än du *punkt*

Ni har rabblat samma osammanhängande argument om och om igen men ni har aldrig riktigt svarat på frågorna som ställs av flera i tråden.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Lånar lite

Jag tror att de flesta här inne gillar att rida, då borde det vara helt okej att folk kommer med sina hästar till er och ni gör det gratis för att ta betalt för något som ni annars gör gratis var väl inte okej.

På tal om personers egna vilja.. en hora kan inte vara lycklig men ägaren till en häst kan bestämma att den ska bli på smällen.O_o
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Lånar lite

Jag tror att de flesta här inne gillar att rida, då borde det vara helt okej att folk kommer med sina hästar till er och ni gör det gratis för att ta betalt för något som ni annars gör gratis var väl inte okej.

På tal om personers egna vilja.. en hora kan inte vara lycklig men ägaren till en häst kan bestämma att den ska bli på smällen.O_o
Om nagon ber mig rida dens hast och jag verkligen jattegarna gor det - nej da tar jag inte betalt. Varfor skulle jag ta betalt da, om det ar en ren nojestripp for mig och jag har tid och ork for det? Men om det innebar en uppoffring pa nagot satt - visst skulle jag ta betalt.

Bor sex vara en uppoffring som man tar betalt for, menar du?

Och eftersom vi kan bestamma att hastar ska bli pa smallen sa kan vi bestamma oss for att ha sex med vilken hora vi vill aven om hen egentligen inte vill ha sex med oss? Ar det det du menar?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Och eftersom vi kan bestamma att hastar ska bli pa smallen sa kan vi bestamma oss for att ha sex med vilken hora vi vill aven om hen egentligen inte vill ha sex med oss? Ar det det du menar?

Håller med.
Jag undrar också lite hur vanligt det är att man "bestämmer att hästen ska bli på smällen"? Det handlar väl mer om att man försöker och ser hur djuren reagerar/agerar? Blir det inget så blir det inget, tänker jag själv i alla fall. Nu föder inte jag upp, men jag hade verkligen aldrig kommit på tanken att tvångspara min tik. Det är liksom hennes beslut, även om jag försökt hitta en bra hanne till henne.
 
Sv: Vad är det hemska med att vara hora?

Håller med.
Jag undrar också lite hur vanligt det är att man "bestämmer att hästen ska bli på smällen"? Det handlar väl mer om att man försöker och ser hur djuren reagerar/agerar? Blir det inget så blir det inget, tänker jag själv i alla fall. Nu föder inte jag upp, men jag hade verkligen aldrig kommit på tanken att tvångspara min tik. Det är liksom hennes beslut, även om jag försökt hitta en bra hanne till henne.
Nej det ar absolut inte sa jag ser pa djurhallning heller, kanner att jag kanske bor poangtera det for sakerhets skull, reflekterade enbart over det skeva i argumentet.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
10
· Visningar
1 179
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 105
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 206
Senast: Enya
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 885
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp