Jag är också där lördag, ring två.Vilka var det som skulle till Köping? Jag är där lördag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också där lördag, ring två.Vilka var det som skulle till Köping? Jag är där lördag!
Jag är också där Lördag! Ring 14Vilka var det som skulle till Köping? Jag är där lördag!
Jag är också där Lördag! Ring 14
Kommer inte känna igen varken dig eller din hund/dina hundar dock, har ju inte ens sett några bilder på erDå är vi bredvid varandra Ring 15 om jag inte minns fel
Och jag är den enda som släpar på en lurvig schäfer i värsta fällningKommer inte känna igen varken dig eller din hund/dina hundar dock, har ju inte ens sett några bilder på er
Att lägga märke till oss är inte så svårt, håll ögonen öppna efter rosa
Och jag är den enda som släpar på en lurvig schäfer i värsta fällning
Oj! Vilka storaVi gillar rosetter!
Haha nää, köpa rosetter är fusk vi vill vinna!Norrköping är bra! Där kan man köpa till många stooora rosetter. Skitdyrt men det är det värt! (Skyller på 7åriga dottern som vill ha alla på väggen )
Haha nää, köpa rosetter är fusk vi vill vinna!
Ja det vet jag Men det känns inte så viktigt för mig. Jag vill ju vinna BIR och CERT-rosetterFast det gör man, man får bara köpa de rosetter man förtjänat mot uppvisande av kritiken. I ringen får man oftast bara BIR, BIM och cert. Vill man ha placering och utmärkelse brukar man få köpa dem.
Kommer inte känna igen varken dig eller din hund/dina hundar dock, har ju inte ens sett några bilder på er
Att lägga märke till oss är inte så svårt, håll ögonen öppna efter rosa
Haha ja men bra därSåg ju att vi är i ring 10! Bra att man har koll
Är lite försiktig med bilder på mig själv på nätet även om det förekommer ibland men vågar jag så kommer jag förbi och säger hej! Tror faktiskt att jag skulle känna igen Zippo efter alla dina fina bilder och filmer!
En kollega ställer Ridgeback och de skulle nog vara i ring 15 trots allt
Vi har sovmorgon Uppstigning ungefär kl 7. Skönt när utställningarna är nära för en gångs skull Godnatt för dig nu då!Här blir det uppstigning 04:45 förresten! Vem bestämde att det här med hundaktiviteter nästan alltid betyder tidiga morgonar?
Det undrar jag också varje gång. Och varför jag är så dum att jag bestämt mig för att hålla på med det haha. Är nattmänniska så kommer aldrig i säng i tid.Här blir det uppstigning 04:45 förresten! Vem bestämde att det här med hundaktiviteter nästan alltid betyder tidiga morgonar?