Någon som ställt ut nu i helgen?
Min Segersjös Lubbas tog sin Supremetitel i Örebro förra helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som ställt ut nu i helgen?
Stort Grattis...Min Segersjös Lubbas tog sin Supremetitel i Örebro förra helgen
Min Segersjös Lubbas tog sin Supremetitel i Örebro förra helgen
Det gick inte alls men han skötte sig jättebra så jag är nöjd ändå. På söndagen blev det bara Ex1, den vuxna honan från lördagens biv tog hem det, och syrran fick komma tillbaka för nom men kunde inte slå en alldeles bedårande liten birma.Och hur gick det i NOM?
Här är mitt burskynke. Ignorera allt pyssel runtomkring. :P
Det gick inte alls men han skötte sig jättebra så jag är nöjd ändå. På söndagen blev det bara Ex1, den vuxna honan från lördagens biv tog hem det, och syrran fick komma tillbaka för nom men kunde inte slå en alldeles bedårande liten birma.
@Smulis klart du ska damma av Luna! Vi anmälde oss lite spontant till Järva häromdagen, komsi komsi
Förhoppningsvis! Det blir ju första gången i klass 11 så det ska bli kul att se hur han står sig där.Bättre lycka nästa gång.
Jag ska också till Järva. Äntligen får vi komma ut igen. Det blir lite stiltje när man har kattungar...
Japp, 23-24? Det är ju nå husdjurs-tjosan med grejer för både katt-, hund och hästfolk, ska bli spännande. xD Ja försjutton, muta din mamma! Perfekt ju@Linta
Va ? men vänta nu! är det den i augusti ? I så fall så är det tvärkört för jag ska ställa på hundutställningen där samma helg om man nu inte ska anmäla henne samma dag och mamma får visa henne medan jag ställer Viggo, hmm.... det tåls att tänka på ^^
Förhoppningsvis! Det blir ju första gången i klass 11 så det ska bli kul att se hur han står sig där.
Men vad roligt, får någon av bebisarna följa med?
Lycka till!@Linta jag har visst helt missat att svara dig.
Nej alla små är utflyttade så det blir två stora som följer med.
Snart dags att sparka igång dagen och lycka till alla som ska till Valla idag!
Men gud vilken otur och oj vilken bitter domare... Kanske är tur att jag alltid är så nervig på utställning så jag är vid domarbordet typ 5 nummer innan min katt. Grattis till Sixten i alla fallKopierar från facebook:
Nä det där gick ju inte alls, domaren tyckte att vi var för sena så han fick ingen bedömning. Trist som fan rent ut sagt, vi satt ju framför henne när hon absade och hade hon tittat upp från pappret innan hon skrev så hade hon sett oss. Eller för all del om vi hade varit framme 10 sekunder tidigare. Men hon hade väntat bra länge på en annan katt tidigare och var väl lite extra irriterad redan från start. Tur vi fick träffa trevligt folk i alla fall och att Sixten blev best in show, det räddade dagen lite.
Nu laddar vi om för Eskilstuna istället
Hur gick det för dig @Corax, jag såg ditt burskynke men inte dig(tror jag )