Sv: Utbrytning från skolförvirring - AR's existensberättigande på Klassiskt Ridkonstf
Okey, men VEM har då rätt att bestämma vad som är bra ridning utav...
- IngelaH's ridning
- CillaW's ridning
- Flashlight's ridning
- Ginnies ridning
- Fredrik_'s ridning
- Elbereth's ridning
- Jegra's ridning
- Fio's ridning
- Mackan's ridning
- Axel's ridning
- Lusidor's ridning
- KungTulle's ridning
- Immer's ridning
- Gunnar's ridning
- Bigganl's ridning
- Lotus7's ridning
- Favora's ridning
- Angmar's ridning
- Polly_mulle's ridning
- Totola's ridning
- Bumblebee's ridning
- Angelal's ridning
- Sshameless's ridning
- LiselotteA's ridning
- xxx's ridning
- xxx's ridning
- xxx's ridning
och alla övriga tusentals bukefalisters goda ridning?
Bara för att en sorts ridning är god ridning för DIG, behöver det inte betyda att just "DIN" goda ridning är god ridning för MIG. Men det kanske finns många andras goda ridning som är god ridning för MIG. Har jag då inte rätt att tycka det, utan att folk ska gnälla på MIG?
Bara för att en sorts ridning är god ridning för DIG, behöver det inte betyda att just "DIN" goda ridning är god ridning för CillaW. Men det kanske finns många andras goda ridning som är god ridning för CillaW. Har hon då inte rätt att tycka det, utan att folk ska gnälla på HENNE?
Bara för att en sorts ridning är god ridning för DIG, behöver det inte betyda att just "DIN" goda ridning är god ridning för Gunnar. Men det kanske finns många andras goda ridning som är god ridning för Gunnar. Har han då inte rätt att tycka det, utan att folk ska gnälla på HONOM?
Bara för att en sorts ridning är god ridning för DIG, behöver det inte betyda att just "DIN" goda ridning är god ridning för Axel. Men det kanske finns många andras goda ridning som är god ridning för Axel. Har hon då inte rätt att tycka det, utan att folk ska gnälla på HENNE?
Bara för att en sorts ridning är god ridning för DIG, behöver det inte betyda att just "DIN" goda ridning är god ridning för Fredrik_. Men det kanske finns många andras goda ridning som är god ridning för Fredrik_. Har hon då inte rätt att tycka det, utan att folk ska gnälla på HENNE?
När det gång på gång är användare här inne som tycker att det mesta som sägs av folk härinne är "helt bort i tok", då har de väl ändå gått till fel forum?
Jag är inte intresserad av att få min ridning bedömd som "helt bort i tok", då det är ridning som fungerar för mig och min häst. Hade jag velat få en sådan bedömning, hade jag varit inne på tävla dressyrforumet. Här inne på klassisk ridkonst är jag inne för att diskutera min ridning, jämföra med andra som också vill diskutera sin ridning utan att mangla varandra.
Försök att "get the point of MY wiew" och inte bara säga att all ridning är bra, bara det är god ridning. Det finns väl för farao ingen här inne, som är ute för att satsa på "dålig ridning" med vilje? Jag tror inte det finns någon inne på tävlingsdressyr, som satsar på "dålig ridning" med vilje heller.