Utbrytning från skolförvirring - AR's existensberättigande på Klassiskt Ridkonstforum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Utbrytning från skolförvirring - AR's existensberättigande på Klassiskt Ridkonstf

Om du klickar på bilden så blir den rörlig :idea::cool:

Immer

Sv: Utbrytning från skolförvirring - AR's existensberättigande på Klassiskt Ridkonstf

Om du klickar på bilderna, så är det FILMer "bakom"... :idea:

edit: dagens eko 9.18 :rofl:

God morgon alla vänner! Välkomna till en ny solig och rolig dag. Nu har jag ätit gröt och ska duscha! :love:

Tala om att vara på hugget som moderatorer och passa på att informera en okunnig användare.
Är det alltid sådan service?:D

Ska i fortsättningen prova att klicka både här och där innan jag slänger mig på en knapp och inte trodde jag att jag skulle få lära mig något här på klassiskt, tur jag kom till insikt.:angel:

Jag vet inte heller hur alla de jag rabblat upp rider, det vet jag bara av den beskrivning jag fått från alla PM-skrivare som vill dela med sig av sitt skvaller om alla andra .:banana: Om jag ska tro på alla hörsägner, så vet jag hur ganska många rider och sköter sina hästar... Men jag tror inte på alla hörsägner och det ska en del här inne vara glada för. :rofl:

Ja du jag gissar att de pm du pratar om kommer från samma källa, den vanliga källan som gärna via pm svartmålar dem som säger emot, med egna uppdiktade "sanningar". Vi är många som har erfarenhet av vad den källan har att berätta om andra användare, för att själv få sympatier. Tur man inte tror på det:angel:

Sorry, ännu flera källor än den du alltid tror :D. Det finns många som gärna informerar om sina grannar, bekanta och folk de ser på träningar och tävlingar. :rofl:

Men som sagt, jag lyssnar inte på lösryckta rykten från NÅGOT håll :devil: utan jag vill bilda mig en EGEN uppfattning, och det tycker jag att andra också ska göra :bow:.

Sköt er själva och låt andra sköta sig själva. Sen kan man diskutera ridningen och olika ridsätt i stort och sätta sig in i andras syn på saken, men behöver inte blanda in personliga vendettor.

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:

Då är det inte bara jag som missförstår i så fall, eftersom jag får rapporter om bukemedlemmars hästkunskaper och hästskötsel, från alla sidors syn på saken.

Utan då är det flera medlemmar som missförstår. :idea:

Men som sagt, jag försöker bilda mig en egen uppfattning, i stället för att "skvallra", informera om andra personer, eller vad det nu ska kallas.

Och härmed stänger jag tråden, efter förslag från andra medlemmar.

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 003
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Sitter hemma med en dryg förkylning och har då tid att fundera och klura. Funderar på vår sports framtid. De senaste åren har det hänt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 681
Senast: kryddelydd
·
Ridning Dottern och jag vill dela häst för vi hinner inte med varsin. Hon vill rida western och jag lite mer "engelskt" eller klassiskt eller...
Svar
13
· Visningar
2 337
Senast: Glimris
·
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver input från er som varit med om eller haft närstående som gått i väggen ordentligt. Den 1 Mars 2013...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 385
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar