M
Martenix
Oj, vilket jobb! Men det verkar sannerligen vara värt det, det ser helt fantastiskt ut
Jag kan säga att de är fantastiska i verkligheten också, @blizz har verkligen en otrolig fantasi och känsla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, vilket jobb! Men det verkar sannerligen vara värt det, det ser helt fantastiskt ut
Tack!Jag kan säga att de är fantastiska i verkligheten också, @blizz har verkligen en otrolig fantasi och känsla.
Åh vilken rolig tråd med så många fina bilder! Jag har en vag känsla att jag la upp några bilder här när jag målade med min ritplatta, men nu kör jag bara på akvarell de perioder jag målar
Färgerna blev lite skumma på fotonen av nån anledning
Tack så mycket!Gud så duktiga alla är!
@Springsteen : Ååååååh! Älskar din stil!
Jag använder en vanlig sketen stiftpenna.Vad använder ni för pennor när ni tecknar?
Skulle vilja skaffa lite bättre pennor osv, men vad ska man eg ha?
Syftar främst på att teckna i blyerts då, börjar där alla fall
Åh vilken rolig tråd med så många fina bilder! Jag har en vag känsla att jag la upp några bilder här när jag målade med min ritplatta, men nu kör jag bara på akvarell de perioder jag målar
Färgerna blev lite skumma på fotonen av nån anledning
Stör mig asmycket på kanten på höger öra och kanten på kragen som jag förmodligen ska fixa imorgon, samt faktumet att hela uniformen fick bli kolsvart, men orkade inte sabba bilden genom att inte ha en aning om hur man gör textiltextur.
Nu: SOVA.