Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Plastbaserad modellera, märket jag använder heter Super Sculpey. Torkar aldrig så man kan hålla på hur länge som helst och när man är klar bränner man den i 130 grader så blir den stenhård. Väldigt trevlig att arbeta med!
Ska kolla in den. Har alltid velat testa det där med att modellera. Min mamma har modellerat hur mycket som helst i hela sitt liv men den leran hon använder är nog av den mer klassiska typen, dvs bokstavligen ren lera, grus + vatten ungefär, torkar fort och blir inte bra att måla på.
Därför jag avgudar den där bilden och jag skulle hemskt gärna vilja ha den (eller nån liknande)
Om jag skulle få förstås? Älskar löven som flyger genom manen
Fick lite "den-vill-jag-ha-som-tattuering-känsla" när jag såg den
Gör det! Har använt just Super Sculpey 2ggr bara, men redan första gången blev jag kär då jag gjorde den här:
För stor för att bränna i ugn men det gick att lösa med en värmepistol, väldigt okomplicerad "lera". Finns en massa info, inspiration och tutorials online, om man vill ha det.
Vad bra! Är främst ute efter en lättarbetad lera som inte torkar, är detaljvänlig och där man kan åstadkomma t.ex. tänder och liknande som inte bryts bara för att man glömmer hålla andan när man får förbi.
Bra att någon väcker liv i tråden! Och jag tycker teckningarna var fina.
Eftersom att någon var gentil nog att uppdatera kanske jag också kan "offra mig" och posta några "mindre snygga" (för att vara snäll mot mig själv!) alster.
Observera att hakkorset inte representerar mina ideologiska åsikter.
Mittenbilden var någon slags Irlands-inspirerad sak. Non sibi sed patriae betyder "Not for self, but for country" och är mestadels förknippad med USA, men jag tyckte att det kunde få plats. Le gean ar Ghaeil, chun báis nó saoil är från Irlands nationalsång Amhrán na bhFiann och betyder ungefär "In Erin’s cause, come woe or weal."
Och vad gör jag här med mitt knappa G- i bild .. *Kryper tillbaka och gömmer mig.*
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.