Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men åh, det finns ju en teckningstråd. Då kan jag väl posta min här med.
Hittade en massa Hellsing-skisser från 2008 på datorn som jag fick ett infall att fixa till i PS. Jag har inte målat i PS på fyra år, så ha överseende med att skuggningen är slarvig och ful, jag har inte ens ritat en streckgubbe under de gångna åren och hade bara den här lågupplösta, orensade skissen att arbeta med, och jag är därför rätt nöjd ändå.
Tusen tack! Jaså det finns fler Hellsingfans här alltså, kul med fler med bra smak. Känns som om jag har hur mycket som helst på Millennium-karaktärerna liggande, ska bara få arslet ur och göra något av dem också.
Det är ju lite synd om tråden går och halvdör igen, så jag delar med mig av mitt senaste pyssel i hopp om att fler har något roligt att dela med sig av.
Första skissen på vääääldigt länge.
Jag är väl inte så jävla nöjd, det skulle blivit en ordentlig, genomarbetad teckning men tillslut var jag så irriterad på luggen att det fick bli en skiss istället bara för att få den KLAR.
Men med tanke på att den lilla bilden är vad jag lyckades med mellan 2009 och igår, och den färdiga skissen är 2h jobb senare så ska jag väl inte klaga
Gah!
Edit:
Och och och den har faktiskt lite mer detaljer IRL, men har ingen scanner och kommer inte överens med min kamera.
Jag har nyligen börjat träna på att skissa sådant som inte är djur, tex människor. Har alltid varit så grymt dålig på det. Nu är ju detta inte människor, och den är inte riktigt färdig, men ändå
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hundavel & Ras Hur försämrar de där dragen mopsens hälsa? Tror de att man vill skapa en frankenmops med taxrygg, frallornas stubbsvans och italienarnas...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.