Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan inte riktigt släppa blicken från hammarhajarna i skogen, jag är helt fascinerad. Älskar hajar och skogen, så kombinationen är förtrollande för mina ögon
När jag ser allas konstverk blir jag sååå avundsjuk! Hur gjorde ni när ni började teckna? Har ni alltid varit av det kreativa slaget eller har det växt fram? Har ni gått kurser eller bara testat er fram hemma?
åhh... jag vill också kunna måla, fast jag vill vara bra på en gång
Den här har jag ägnat mig åt idag. Är så less på att försöka få till en vettig bakgrund, jag är för dålig på det så när hästen är klar vill jag inte göra mer. Försöker dock träna på det eftersom bilderna blir betydligt roligare när hästen får en omgivning. Har ni några tips får ni gärna dela med er!
(och jag borde nöjt mig med ett eller två moln )
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.