U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

kl

tänkte höra om någon har nåt tips för att få stompfern lite mjukare, min är stenhård och spetsig, vill ha den sådär mjuk och fluffig haha :D

fast jag syftade på en stompfer och inte penna ;) sök på stompfer och kolla bilderna, man använder såna för att få mjukare övergångar när man skuggar.

hahaha aphårt, hur hårt är det? :D
jag kanske kan prova att "slipa" den mot sandpapper?

nej aldrig :( det är de dock i skolan .. ibland vill jag nästan sno hem en :D

Okej, isåfall tror jag nog tyvärr inte att din går att få mjuk.
Haha, ja sno en från skolan..:angel::D

åh okej :( finns det olika typer eller märken för olika saker? vad jag minns köpte mamma denna till mig i nån bokaffär :p

jag kan sno en sista dagen! :idea:

Det finns nog en mängd olika märken som gör stompfer. Vissa bättre än andra:D

Haha, det är ju inte ditt fel om den trillar ner i fickan!:D

då ska jag känna och klämma nästa gång jag är förbi nån affär som säljer stompfer :D

ja men eller hur :angel:

åh herre min gud varför utsätter jag mig själv för nåt sånt här? well, jag har ju bestämt mig för att bli bättre på ansikten så jag tänkte att det var dags att börja träna nu :D

1kqv4.jpg

och jag kan varken skylla på att vinkeln är fel, att min kamera är dålig eller att den ser bättre ut irl fär nä, det gör den inte ;) och jag ser alla fel men jag hur jag än försöker så kan jag inte fixa till dem! övning ger färdighet, jag får återkomma med andra försök :)
hoppas nu att ni kan se vem det föreställer!

Åh vad kul att se! :D Jag tycker det är skitintressant att se speedpaintingvideos! Mer sånt!:banana:

Kan inte du också försöka få till en? :D Du är så gryyymt duktig!!

Har inte blivit så mkt ritande för min del på ett tag, men tänkte försöka få upp ritlusten igen!
Här är min senaste

Sjukt fin!! :bow:

kl

har inte visat nån bild här på ett bra tag så tänkte lägga in en nygjord:P
vill gärna veta om ni tkr nått ser konstigt ut.
30998958.jpg
[/url][/IMG]
:eek:
Tog det tid eller?!? Jisses, snyggt jobbat!

+ Jezzy_97: haha yay då har jag väl ändå lyckats någorlunda för ni gissade rätt :bump:

det roliga är att jag egentligen är team edward och från början hatade taylor :D

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama