U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Fint! Själv är man kass på ansikten ;) men jag tyckte du fick till ansiktsdrag och så fint :) blir nog kanon när den är färdig!

haha, just därför jag gör det, för att jag vill bli bättre på det :p

nu är den klar. blev rätt nöjd, men mina färgpennor är inte direkt bra. de är alldeles för skarpa/klara i färgen (överkligt, t.o.m de bruna måste tonas ned med grått!) och superhårda (bleka och jobbiga att jobba med). Det är billigt storpack från pan**ro, ska nog köpa nya någon gång...
jag hade problem med att fota den, så jag slänger in två bilder. den ena är mer rätt i färgerna och vinkel, men den andra är skarp.
101_2254.jpg

101_2258.jpg

Efter Josefiine's bild vågar man ju knappt komma med bidrag längre :o haha

Första profilbilden, och som vanligt, inget hår, öron, hals.... :angel:
redimg_2848_83840239.jpg

Denna råkade måla sig själv när det egentligen var fysik som skulle pluggas... Där av rälsen på sidan :p
redimg_2827_83839191.jpg

En kompis ;)
redimg_2843_83838750.jpg

Jag måste bara få säga att du skuggar riktigt jäkla bra!
F.ö så fortsätter jag digga när du lämnar håret, hals m.m. Det ser häftigt ut! :D

Vad duktiga alla är! Man vågar ju inte ens lägga ut ;)
Men gör det iaf, :D
37572_1272217875.jpg

Ser bara jättekonstig ut när man fotat den ;)

bild nr2.. :love:
Förstår inte varför ni ska kunna rita så bra.. Jag suger :angel:

Försökte måla en väldigt snygg skådis.... Hon tappade hår och kläder hoho :angel:

Tyckte den blev lite småfrän ändå, trots att handen ser ut som...hejkomochhjälpmig?

drawthiscoment_86602036.jpg

kl

tog en kass mobilbild på en lejonbebis som jag skissade på igår. jag ritar nästan aldrig något annat än hästar så jag är rätt nöjd men jag tycker ögonen sitter för nära varandra :D

n69bmv.jpg

hittade lite fler, äldre bilder också, de flesta halvfärdiga. kassa mobilbilder jag vet men orkar inte ta fram svarteklumpen för att fota några bilder :D

rwl1jt.jpg

wv5q8z.jpg

t04zv5.jpg

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama