U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

snygg :)

kl

Har precis insett hur kul vattenfärg är, annars har jag alltid hatar det eftersom det har en egen vilja och bara rinner iväg, blandas och droppar... Men nu har vi fått veta på bilden att man ska blanda färgen i vattnet, och måla med vattnet, så nu gåt det rätt bra! Är dock fortfarande lite nybö´rjare på det, och själva hästen blev lite konstig eftersom jag ville börja måla...
Foto0489.jpg

Har börjat teckna nu på det sistone, riktigt kul ju :D Dessa tre är gjorda i veckan

p1020815red_80642212.jpg

p1020819red_80643114.jpg

p1020821red_80643357.jpg

Hatar att göra hår och kläder så jag brukar hoppa över det :angel:

Ser dom lite skeva ut är det för att dom låg på en knölig matta när jag försökte stå så rakt över jag kunde och fota dom. Har ingen scanner... :p

Du är verkligen JÄTTEDUKTIG!! Det är något som blir speciellt när du lämnar håret, riktigt coolt :)

är det bill kaulitz (stavning?) på sista? isf var den jättelik!:bow: om det inte var det, var den iaf skitsnygg !! :laugh:

Högerklicka på bilden > Egenskaper, då får du en kod som slutar på .jpg. Ta den så borde det funka! :)

superfin!!

kl

bild på min kompis, precis som det ser ut ligger den fortfarande på skrivbordet och vänta på att bli klar
101_2246.jpg

101_2247.jpg

Ser inte :(

Anonym94, fasen imponerad av dig som ger dig på att måla med färg, fy faan vad svårt det är!

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama