Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt.Klart Bettan skickar in Bond
Ångrar nästan att jag tryckte på spela... x antal ggr senareKan vara så att jag lyssnat på den här orimligt många gånger i rad nu.
Det är sant att de kom i gulblå uniformer, men de har inte sagt att det är på grund av Ukraina. Sen om de inte sagt det för att det inte är det, eller för att de inte vill riskera konsekvenserna, det kan vi förstås inte veta. https://www.bbc.com/news/world-europe-60804949Visa bifogad fil 87667
Falskt troligtvis- men ändå
Extra roligt eftersom "ilmainen panssaaivaunu" betyder gratis stridsvagn på köpet
Panssarivaunu!Extra roligt eftersom "ilmainen panssaaivaunu" betyder gratis stridsvagn på köpet
Jaja. Glad att jag inte bor i Finland och behöver lyckas rättstava så långa ord.Panssarivaunu!
NationalencyklopedinJaja. Glad att jag inte bor i Finland och behöver lyckas rättstava så långa ord.
Vi ligger i lä, jag lovar!Nationalencyklopedin
Svenskan är rätt tuff eftersom man sätter ihop allt. Snart är det dags att komma in med dina realisationsvinstbeskattningsunderlag som ett exempel ur mängden.Vi ligger i lä, jag lovar!