Minns inte riktigt, mer än att det var just nötkött.Svenskt nötkött?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minns inte riktigt, mer än att det var just nötkött.Svenskt nötkött?
Nej, till största delen berodde den på en bild på kineser som bunkrade papper under pandemin. Helt galet att det fick igång svensken att bunkra i ett av de mest pappersproducerande länderna i världen.Blandar kanske ihop det men berodde inte toapappersbristen här på en brand i en fabrik där det tillverkades?
Det mest sjuka jag såg ang toapappret var när min Willys hade en lapp där det stod slut pga transportproblem.........fabriken ligger typ 300m bort, dom kunde kört dit o hämtat eller tagit en promenadNej, till största delen berodde den på en bild på kineser som bunkrade papper under pandemin. Helt galet att det fick igång svensken att bunkra i ett av de mest pappersproducerande länderna i världen.
Vi hade slut i varenda matbutik här. Åkte man till rusta däremot fanns det mycket av varje sort dom brukar ha inne. Så märkte aldrig av det.Det mest sjuka jag såg ang toapappret var när min Willys hade en lapp där det stod slut pga transportproblem.........fabriken ligger typ 300m bort, dom kunde kört dit o hämtat eller tagit en promenad
Tur då att kunden själv kan ta en promenad och köpa toalettpapper.Det mest sjuka jag såg ang toapappret var när min Willys hade en lapp där det stod slut pga transportproblem.........fabriken ligger typ 300m bort, dom kunde kört dit o hämtat eller tagit en promenad
Dricker grannen så mycket att det påverkar affärerna! Och att aftonbladet skriver om det!Här nere i skåne har jag bara sett tomt på O boy pga att grannen dricker det och det stod i aftonbladet varför.
Men det fanns ett fåtal på ica maxi förra veckan.
Nja- det ser ju ut att finnas svensk (ekologisk) nötfärs?
Sant! Men både 500 och 1000 gram var slut.Nja- det ser ju ut att finnas svensk (ekologisk) nötfärs?