Is
Trådstartare
Sv: Uppdateringstråd
Jobbigt, har du fått några besked?
Kl
Nu har väl våren gjort ordentligt intågande även här och de vi normala fall kallar vägar liknar nu bara leråkrar mina ljus gråa hundar och mitt normalt vita kök har samma färg= BRUNT! Suck vad gör man? Duscha dem 3-4 gånger om dagen? Någon som har något super tips? Fastnar grus mindre om man sprejar dem med pälsglans eller nått?
Knapp
Har precis ringt och bokat en ny röntgentid för min lilla pojk. Han har ju HD C/D och hade, för ett år sen, måttlig artros och benpålagringar. Tycker att han blivit sämre den senaste månaden så jag vill ta det säkra före det osäkra och röntga nu. Vill inte stå där chockad med ett besked att han måste avlivas på en gång. Det gör så ont i hjärtat när han har dåliga dagar och då vaggar fram som en gås.
Jobbigt, har du fått några besked?
Kl
Nu har väl våren gjort ordentligt intågande även här och de vi normala fall kallar vägar liknar nu bara leråkrar mina ljus gråa hundar och mitt normalt vita kök har samma färg= BRUNT! Suck vad gör man? Duscha dem 3-4 gånger om dagen? Någon som har något super tips? Fastnar grus mindre om man sprejar dem med pälsglans eller nått?
Senast ändrad: