Sv: Uppdateringstråd
Ja det var riktigt obehagligt!
Ja det var riktigt obehagligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lite samma funderingar. Sitter antagligen som aktiv i en hundklubb snart och vi behöver engagera fler av medlemmarna. Funderar också på det här med friskvårdsföreläsningar. En hel del tar bara ut hunden direkt ur bilen och släpper på fältet. Otroligt nog är det ganska få hundar som går sönder trots detta. Däremot börjar värmetäcken förekomma allt oftare.
*kl*
Kan man ge kycklingklubbor? Eller lår? Frysta och otillagade naturligvis. Han är 12 veckor.
kl
Jag har influensa vilket innebär att hundarna inte har fått göra nånting på hela veckan Liiite piggare idag och hade tänkt introducera apporten för valpen. En minuts letande, hittar den inte, är helt slut...
Hon fick ett tuggben istället Mysigt när det ett par minuter senare är blodigt... I den här takten har hon snart inga tänder kvar.
Det snöar här. Nysnö är roligt sa Stoja och röjde loss ordentligt på kvällspromenaden. Söt och galen!
WÄH!
Billy var superspeedad på morgonpromenaden, och tog snabbt upp ett vildsvinsspår cirka 20 meter från ytterdörren
Jag såg klövavtrycken, och de stora var STORA...