F
Fruentimber
Tre parningar totalt, två utan hängning och en med. Tik åkte hem imorse. Puh, nu tar jag och Lasse helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt bra att du skrev ett ärligt svar om det i alla fall!Min lokala hundklubb riskerar att behöva lägga ned då kommunen ska bygga om i området. Klubben skickade ut ett mail till alla medlemmar och bad om råd och hur de ser på klubbens framtid.
Jag skrev ett ärligt men trevligt mail tillbaka att man kanske skulle försöka se denna situation som ett tillfälle för en nystart för klubben. Kan hända att jag inte kommer våga gå på klubbens ”krismöte” efter det här
Det har de senaste åren varit mycket tjafs och trogna styrelsemedlemmar har avsagt sin plats med omedelbar verkan. Klimatet på klubben är inget vidare..
Håller tummar och tassar för att det ändå finns något att prova som hjälper MinnJag hade tyvärr rätt i min dåliga känsla inför besöket hos kiropraktorn i torsdags. Minn var sämre i kroppen än för 2 veckor sedan. Magen ställer till det så mycket och vi får verkligen inte ordning på den. Har bokat tid hos magveterinären för att än en gång kolla om det finns nått mer vi kan göra, hade det samtalet senast i augusti men måste för min egen skull ha det igen innan jag kanske måste fatta ett väldigt jobbigt beslut
Håller tummar och tassar för att det ändå finns något att prova som hjälper Minn
Aha, hoppas det växer bort som du säger. En fas bara.Han är inte kastrerad och är bara tio månader.
Har inte planerat att kastrera men blir det inte nån ordning så kanske jag kastrerar kemiskt så smånngom. Har haft en hund som jag sprutade och det fungerade riktigt bra. Nu gör man det med chip men det har jag ingen erfarenhet av. (det var så enkelt när jag fick sprutor av min veterinärkompis och sprutade själv......)
Min teori är att han är såhär pga att han är i "tonåren". Hoppas och tror att han kommer att lugna sig när han mognar.
Det är tur att vår inte kan ha kläder, jag hade förköpt mig! Nu shoppar jag leksaker istället, och en julkalender!Här är det klädväder för mina små grabbar, har så sjukt mycket tröjor och täcken men beställde ändå hem ett par nya till dom, kan inte låta bli Nu har jag dubbla uppsättningar av allt så dom ser nästan ut som
Hon är så söt så man dörHumla har varit på mig hela dagen och vill träna. Så tog fram targeten som ska bli vår RC i agilityn.
Inget fel på hennes entusiasm iaf
Ja det är beroendeframkallande, känner mig som en tvilling mamma för att dom alltid har likanda halsband, koppel, tröjor och täcken. Skönt om det är en varm dag så dom kan gå nakna men det krävs inte mycket för att en kines ska frysa.Det är tur att vår inte kan ha kläder, jag hade förköpt mig! Nu shoppar jag leksaker istället, och en julkalender!
Jag håller med men är kanske inte helt opartiskHon är så söt så man dör