Migo
Trådstartare
Jag kommer igen på lördag, ska tävla i Väröbacka den här helgen ocksåKom hit, kom hit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer igen på lördag, ska tävla i Väröbacka den här helgen ocksåKom hit, kom hit
För att det är BÄSTKUSTENVarför händer allt kul på västkusten?
Buuu.... ni hade ju ingen snö. Isande fuktig kyla var det också!För att det är BÄSTKUSTEN
Bästa vintervädret alltsåBuuu.... ni hade ju ingen snö. Isande fuktig kyla var det också!
Vädret suger faktiskt här. Men resten är grymtBuuu.... ni hade ju ingen snö. Isande fuktig kyla var det också!
Bästa vintervädret alltså
Vädret suger faktiskt här. Men resten är grymt
De hade vallprov på en gård bortanför oss för ca 2-3 mån sen. De sista 5-7 åren har det blivit mycket fårbönder här. Kul. Lamm är gottMånga vallhundstävlingar är det iaf!
Ja, fördelen med era snölösa vintrar, det går att tävla hela året! Perfekt för mig som jobbar med djur hela resten av året, nu när de är installade så har jag tid att "leka tävling". Bor du nära Väröbacka då, för det är väl där de haft tävlingar i vinter?De hade vallprov på en gård bortanför oss för ca 2-3 mån sen. De sista 5-7 åren har det blivit mycket fårbönder här. Kul. Lamm är gott
Huh.. hopppas det läker snabbt! Jag är glad att jag valt att ha hundarna kopplade.. har varit sååå frestande att släppa dem men har tänkt att jag ska ta det säkra före det osäkra nu när det förhoppningsvis snart är lc. Jag hatar det här vädret.Tonto har skurit upp båda tassarna på skaren. Skulle gå en lite lugnt promenad på lunchen idag, men han fick vara lös. Såklart sprang han ut på snön med skare på och på fem sekunder så var tassarna helt blodiga. SÅ DUMT. Skulle haft honom kopplad, men han brukar vara snäll och hålla sig ifrån den äckliga snön just nu.
Ajaj! Stackars Tonto. Det går så himla fort!Tonto har skurit upp båda tassarna på skaren. Skulle gå en lite lugnt promenad på lunchen idag, men han fick vara lös. Såklart sprang han ut på snön med skare på och på fem sekunder så var tassarna helt blodiga. SÅ DUMT. Skulle haft honom kopplad, men han brukar vara snäll och hålla sig ifrån den äckliga snön just nu.
Blockhalt hund? Var ute och gick med hundarna+en kompis med hund och Milou var lös. Han springer rätt in i en isklump, halkar och ramlar på något konstigt sätt och är därefter blockhalt på ena bakbenet. Får klämma och känna fritt men vid kraftig böj säger han till. Vad gör man? Väntar till imorgon och ser om det ger sig? Kan det vara en sträckning?
Milou har legat och vilat/sovit sedan vi kom hem i eftermiddags och nu på kvällskissen haltade han ingenting. Skumt. Men skönt. Blir en lugn dag imorgon ändå
Ja, fördelen med era snölösa vintrar, det går att tävla hela året! Perfekt för mig som jobbar med djur hela resten av året, nu när de är installade så har jag tid att "leka tävling". Bor du nära Väröbacka då, för det är väl där de haft tävlingar i vinter?