Frodolfs ena kullsyster är till salu nu. Senaste budet jag hörde var 60.000:- danska.
Nån som vill sponsra mig?
Annars kanske du kam sälja Fridolf och köpa en massa valpar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frodolfs ena kullsyster är till salu nu. Senaste budet jag hörde var 60.000:- danska.
Nån som vill sponsra mig?
Annars kanske du kam sälja Fridolf och köpa en massa valpar
Ja det kanske de är? Han fyller tre i april. Jag tror han kommer må mycket bättre när hormonerna slutar att ställa till det för honom, kanske blir samma för Otis?
@AraSlei Har du funderat på att chipkastrera först för att se om det blir bättring? Det gjorde vi först för att se om det skulle hjälpa. Jag hoppas också att det ska bli bättre mellan Frank och Morris nu när Morran börjar bli könsmogen...
Vad tråkigt det är att ha en pipnäst hund när man gör en toarulle med godis,raskt öppnar hon det ena stängda änden o sticker in nosen.
Det gör dobbisar också Däremot är det en riktig höjdare till frallorSkulle inte våga ge en sån till våra. De äter upp rullen med godiset i.
Det gör dobbisar oxå
Chihuahuor äter också upp rullen.Det gör dobbisar också Däremot är det en riktig höjdare till frallor
Så det är bara min hund som är kräsenChihuahuor äter också upp rullen.
Precis.Så det är bara min hund som är kräsen
Tips: http://www.bukefalos.com/threads/vad-gor-vi-nu-kor-vi-del-xlvi.1428818/Okej, trådkap, men eftersom Hund är typ den enda delen av buke jag hänger på (mest i denna tråden) så måste jag bara berätta att jag nu jobbat tre dagar som riktig lärare! Och jag är sjukt stolt över att jag hållit ihop och inte ångest-/tröttgråtit en enda gång!
Måste ju berätta det för nån, liksom
Joo, jag vet att den finns men trivs bättre här bland er ju!
Är folk helt oförmögna att ta in ens en pytteliten mängd information?
Polisen djurärenden väst på fb har lagt ut en bild + föredömligt kort och enkel text:
En snäll, trevlig och social blandras hane söker nytt hem.
Vid intresse kontakta Reino på 0703-Xx xx xx.
Ljushuvud i tråden: Va är de för ras?
()
Snäll användare: Blandras. Alltså en hund av okänd härstamning.
Ljushuvud: Ok ok vart finns han?
(RING TELEFONNUMRET OCH FRÅGA! )
Nu väntar jag bara på att hon ska fråga om han är snäll, trevlig och social och vad kontaktpersonen heter.
Tryggt att höra. Han verkade ju vara en trevlig hund.Såg detta. Inte de smartaste som börjar skriva i tråden. Men hon behöver inte ringa. Reino kommer inte placera ut en hund till en henne ändå.