Eva Bodfäldt har kurser i Stockholm, har bekanta som gått för henne (med jaktlabbe) och varit väldigt nöjda.
Ja just det! Att jag inte tänkte på henne, ska vidarebefordra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eva Bodfäldt har kurser i Stockholm, har bekanta som gått för henne (med jaktlabbe) och varit väldigt nöjda.
Jaa man jag är fortfarande inställd på att träffa er imorgon. Om du har hunnit planera in detNäe, jag vet bara hur man gör det värre: träffa Eski!
Lätt! Kom med honom!Låna Tönto? Han är hemsk.
Jaa, kör på tacosmys! PMet var ju rätt mastigt om en så sägerJag ska kolla närmare på henne lite senare i kväll. Nu står jag mitt i Tacosen
Och jag har inte ätit sen 06.20 så min hjärna har helt kopplat bort sig.
Men varken jag el sambon kände till kennelnamnet. Kollar som sagt sen. Efter tacos och fredagsmys
Hörrö unga fröken, nu skall vi inte vara sådana. Jag har hunnit massor! Planera in promenad, impulsivt anmäla mig till föreläsning om inlärningspsykologi och hundträning, med fasa inse att jag dubbelbokat mig, försjunkit i det pinsamma att behöva säga att jag klantat mig, med lättnad få veta att föreläsningen är flyttad till senare datum, och återigen planera in promenad. Det är snabba ryck det, kom inte och säg att jag inte kan vara spontan!Jaa man jag är fortfarande inställd på att träffa er imorgon. Om du har hunnit planera in det
Och kanske man skulle gå den kursen med henne? För att göra "känna in" om hon är något att hänga i granen.
Hörrududu, det var inte jag som sa att du inte är spontan - det var du! Jag har minsann alltid kallt antagit att du är lika spontan som jag..kom inte och säg att jag inte kan vara spontan!
Uj, det var tidigt på morgonen! Fast jag brukar ju vakna vid femtiden numera, har visst blivit morgonpigg på äldre dar... Men det kunde vara kul, har faktiskt aldrig sett en lydnadstävling.Hörrududu, det var inte jag som sa att du inte är spontan - det var du! Jag har minsann alltid kallt antagit att du är lika spontan som jag
Btw, det är tävling i V-röd imorgon! Funderar på att åka förbi och kolla en stund.
Vi åker nog dit iaf, så vi har något att göra! Så kan vi ju komma ut till er sen. Då slipper du ta ett förhastat beslutUj, det var tidigt på morgonen! Fast jag brukar ju vakna vid femtiden numera, har visst blivit morgonpigg på äldre dar... Men det kunde vara kul, har faktiskt aldrig sett en lydnadstävling.
Äh, sluta fjanta dig! Vi ses där, skickar pm.Vi åker nog dit iaf, så vi har något att göra! Så kan vi ju komma ut till er sen. Då slipper du ta ett förhastat beslut
Någon som har tips på hur man botar hundabstinens? (OBS, förutom att köpa hund)
Att lusläsa alla trådar på Hund, kolla träningsvideor på YT, leta fina grejer i webshoppar hjälper inte..! Att träffa hundar har inte heller hjälpt! Inte ens att träffa Ammo dödade suget
Snart blir jag för fasen tokig. Försöker desperat hitta beskrivningar på ALLA moment i nya klass 1 i lydnad. Hittade TILL SLUT startklassen, men klass 1-3 finns ingenstans att hitta. Inte för mig iallafall.
Hur ska jag kunna tävla i en klass där jag inte har en susning om vilka moment som är med och hur de ska utföras?
Skulle länkat till denna länk.På svenska brukshundsklubbens hemsida finns de nya reglerna för startklass, klass 1,2 och 3 i tävlingslydnad. Till höger i fältet där uppe finns de nya reglerna att ladda ner och läsa på om!
http://www.brukshundklubben.se/funktionar/prov-tavling/regelrevidering-2017/
Jag kollar Dogs 101Jag har försökt med allt från töntiga hundfilmer till att faktiskt vara dagmatte. Nu har jag gett upp för inget fungerade tillräckligt bra och nu köar vi på valp istället
Nu finns Aysus rallyresultat på hunddata, så ikväll ska jag skicka in blankett till skk så att vi kan få diplom och RLD N-titeln
Men ni som trånar efter hund...varför kommer ni inte hit och får en dos hund. Ta en dag med promenader, mat, städning osv så kan jag ta sovmorgon och läsa den där boken jag köpte i våras?Jag har försökt med allt från töntiga hundfilmer till att faktiskt vara dagmatte. Nu har jag gett upp för inget fungerade tillräckligt bra och nu köar vi på valp istället