Hade varit bättre att skippa blixtarna och köpa ett bättre tele istället för det där 18-105 som medföljer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade varit bättre att skippa blixtarna och köpa ett bättre tele istället för det där 18-105 som medföljer
Ingen aning faktiskt, men det kanske det är! Jag ses gärna någon dag så du kan kolla över min lilla strulkamera Vi får välja någon dag med bra väderDet kan inte vara objektivet som det är fel på? Visst bor vi nära varandra? Om du vill så kan vi ju ta en promenad någon dag så kan jag kolla lite på kameran och se om jag kan klura ut var felet sitter på ett ungefär.
Haha jag kan inget om objektivHade varit bättre att skippa blixtarna och köpa ett bättre tele istället för det där 18-105 som medföljer
Lär dig! Det är objektiven + fotografens kunnande som påverkar bilden mest av allt Själva kamerahuset gör inte så jäkla mycket egentligen. (eller ja.. det är klart att det påverkar, men inte lika mycket som objektiven)Haha jag kan inget om objektiv
Men nej! Här hålls tummar och tår och tassar för att allt går bra.Nu är sambon iväg till Blå stjärnan med hanvalpen
Jag tyckte han var lite trött tidigt i kväll. Kändes inte som vanligt.
Efter lite studerande ringde vi BS men de tyckte vi skulle avvakta till i morgon.
Sen dess har han slutat äta och är för trött.
Så jag ringde BS igen. De verkade inte jättepigga på att ta in honom men min magkänsla sa mig att tjaffsa emot.
Håll alla tummar ni har för honom
Men näee Här hålls alla tummar och tassar och tår!Nu är sambon iväg till Blå stjärnan med hanvalpen
Efter lite studerande ringde vi BS men de tyckte vi skulle avvakta till i morgon.
Så jag ringde BS igen. De verkade inte jättepigga på att ta in honom men min magkänsla sa mig att tjaffsa emot.
Men nu får det väl vara nog med elände! Håller tummar och tassar här hemma.Nu är sambon iväg till Blå stjärnan med hanvalpen
Även här hålls tummar o tassar. KramNu är sambon iväg till Blå stjärnan med hanvalpen
Det är inte så att han är lite förstoppad?Han har ingen feber (tempat hela familjen 2ggr...ingen har feber) och han är inte uttorkad. Ännu. Skrek argt om man nöp honom i nackskinnet.
Men annars vill han bara sova. Och han sprattlar inte som han brukar när man tar upp honom. Hans syster åt 3 ggr och var uppe och ragglade runt där emellan.
Tiken tvättade honom rätt mycket bak. Undra om han kan vara dålig i magen eller nått?
La man honom till tutten var han likgiltig el slickade lite på den. Gjorde nått sug men typ...somnade.
De är 12 dagar nu och de har ätit, växt som de ska och utvecklats helt normalt. Nu fanns ingen oro kvar som det kan göra de första dagarna.
Det känns som allt möjligt omöjligt lyckas hända oss.
Ja det bar lite mycket och jag är sådärbra på att hantera det alltså Haltandet är bättre men han är väldigt begränsad och ska gå väldigt korta koppelpromenader några dagar nu. Annars blir det vet i början av nästa vecka om det inte ger sig. Känns rätt trist och han är väldigt orolig rent generellt just nu så jag tror att han har ontUsch vad mycket skit på en gång! Läste att han kände sig bättre efter lite omsorg. Hur har det gått med haltandet?
Ingen aning. Det kom isf inte igång när jag tempade honom.Det är inte så att han är lite förstoppad?
Hur går det?Ingen aning. Det kom isf inte igång när jag tempade honom.
Då borde han väl ha ont i magen och låta?
Han bara sov, sov, sov....
Sambon kom hem vid tretiden i natt med honom.Hur går det?
Mycket nöjd med min d7100
Men vad det ska bråka då Stenhård tumhållningNu är sambon iväg till Blå stjärnan med hanvalpen
Sambon kom hem vid tretiden i natt med honom.
De trodde han haft kolik...förstoppning alltså.
Han har vätskats upp med två sprutor i nacken (något han protesterade vilt mot...gott tecken) och han fick druvsocker och nått för magen.
I natt har han diat 2 ggr och i morse en. Och svansen gick när han åt
Vi fick med ersättning hem och fick rådet att köpa hem minifom till honom.
Vi brukar skämtsamt kalla honom Mini-Fighter efter hans far men han är en riktig liten kämpe