Grattis!Jag har fått jobbet jag sökte, efter att ha drömt om att kunna söka dit i typ ett år
Den 16:e ska vi skriva kontrakt, sen är jag anställd på ett hundcenter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Jag har fått jobbet jag sökte, efter att ha drömt om att kunna söka dit i typ ett år
Vilken fin bild, beklagar verkligen @toughcookie !
Själv är jag ganska ledsen och besviken, efter en del manfall bland instruktörerna hade vi möte med styrelsen och la fram förslag om att hålla instruktörsutbildning (vi har lärare själva i rallysektorn) bland annat jag skulle gå och en hel del från andra klubbar var intresserade. Detta togs emot positivt. Nu sätter helt plötsligt styrelsen stopp och säger nej det där har vi aldrig gått med på.
Så nu är princip klubben utan rallysektor. Vi kommer inte kunna hålla kurser nästa termin, känns om ingen är särskilt sugna på att stanna i klubben överhuvudtaget. När det påpekades att rallyn skulle stanna av helt så möttes det bara av jaha då får det väl bli så. Vi har två tävlingar inlagda nästa år och allt känns om det är uppe i luften. Jag är bara riktigt trött, detta också efter en lång period med tjafs om annat på klubben
Men så tråkigt! Varför säger styrelsen nej?
De menar på att vi inte har kunnat ge 100% på vad det skulle kosta, men istället för att vi diskuterar fram en lösning tillsammans så blir det blankt nej. När vi hade möte så var de med på noterna. Tyvärr tror jag att det beror mest på en schism mellan en person i styrelsen och en i rallysektorn.
Ja absolut! Blir alltid så avis när jag hör om klubbar som håller instruktörsaftnar, fortbildning osv. Vi har nada och inget. Jaja ska inte sitta här och gnälla. Får väl byta klubb men känns ju också trist när så mycket tid och annat är investerat.Usch så trist om det är så! Alla klubbar borde ju vara otroligt tacksamma om det finns några som vill ta tag i det här med instruktörer och att utbilda sig.
Jag har fått jobbet jag sökte, efter att ha drömt om att kunna söka dit i typ ett år
Japp! Har gått på kurs där i säkert 5 år och det har alltid varit väldigt trevligt och positivt med mycket pepp och glada hundar, så har alltid känt att jag gärna skulle jobba där.Grattis, är det i Arninge? Jag jobbade där för några år sedan när förra ägarna hade det. Jag trivdes väldigt bra.
Japp! Har gått på kurs där i säkert 5 år och det har alltid varit väldigt trevligt och positivt med mycket pepp och glada hundar, så har alltid känt att jag gärna skulle jobba där.
Va kul! Grattis! Har tränat där ngr gånger och det är riktigt trevligt och bra!Japp! Har gått på kurs där i säkert 5 år och det har alltid varit väldigt trevligt och positivt med mycket pepp och glada hundar, så har alltid känt att jag gärna skulle jobba där.
@russinbulle kan du inte prata med han arna om att du har en konvalescent så de vet?
Är hon stilla när ni är ute eller härjar hon?
Jag hade övervägt ytterst begränsad yta så hon inte far runt.
@Fisherling - Grattis till jobbet
@russinbulle - Förstår din frustration allt för väl.
I går var det frisyrdags för Skägget. Tyvärr verkar min klippmaskin ha gett upp. Trots att sambon tog isär den och gjorde rent så tuggar den sig fast i underullen och då har jag ändå kammat ur hunden mycket noga innan.
Förr klippte jag lätt hela hunden på 20 min. Efter 40 min igår gav jag upp. Det blev bara huvud, svans och rumpa
Tiken börjar bli redo för valpning. Hon ser ut som en aladåb när hon ligger på golvet
Valparna har lagt sig långt bak i magen, vulvan har "ramlat ner" och i morse var aptiten borta. Dock petade hon i sig halva frukosten till slut.
Men det borde dröja några dagar till.
@Fisherling - Grattis till jobbet
@russinbulle - Förstår din frustration allt för väl.
I går var det frisyrdags för Skägget. Tyvärr verkar min klippmaskin ha gett upp. Trots att sambon tog isär den och gjorde rent så tuggar den sig fast i underullen och då har jag ändå kammat ur hunden mycket noga innan.
Förr klippte jag lätt hela hunden på 20 min. Efter 40 min igår gav jag upp. Det blev bara huvud, svans och rumpa
Tiken börjar bli redo för valpning. Hon ser ut som en aladåb när hon ligger på golvet
Valparna har lagt sig långt bak i magen, vulvan har "ramlat ner" och i morse var aptiten borta. Dock petade hon i sig halva frukosten till slut.
Men det borde dröja några dagar till.
Det går alltså att slipa eller byta? Tack och lov! Det är en Oyser så det är ingen "skitmaskin" och den är nog bara 2 år gammal.Låter som att skäret behöver slipas eller bytas ut
Jag fortsätter på den gamla då. Men måste ta tag i det här med att lösa bilderna. Har inte orkat. Jag kommer av någon anledning inte in på Photobucket längre (har iofs inte kollat på ett tag nu)Du vet att vi vill ha en egen valptråd när det är dags va