Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste ju säga att vi har världens bästa lilla HULIGAN:love:
Hon attackpussas, härjar, kan bära två Ikea-råttor samtidigt, gosar och är fjantglad. Hatar slask och regn, älskar alla människor vansinnigt mycket och är trygg och språksäker när hon träffar andra hundar.
Bästa lilla fjanten:love:
VkC1syE.jpg

Kan inte någon avla fram en stor variant av Chihuahua (typ 40-45 cm) och en långbent variant av Corgi? :angel:

Jag tycker Chihuahuas är fruktansvärt söta och många väldigt trevliga, men alldeles för små. Corgis är också sådär härligt söta och roliga, men för kortbenta. Vad ska jag då ha som pensionärshund?? :rofl:

Kan inte någon avla fram en stor variant av Chihuahua (typ 40-45 cm) och en långbent variant av Corgi? :angel:

Jag tycker Chihuahuas är fruktansvärt söta och många väldigt trevliga, men alldeles för små. Corgis är också sådär härligt söta och roliga, men för kortbenta. Vad ska jag då ha som pensionärshund?? :rofl:

För kortbent kan du vara själv:D

Jag tyckte det förut, men de är galet viga och smidiga. Och lagom stora att ha i soffan och ändå få plats själv.

Måste ju säga att vi har världens bästa lilla HULIGAN:love:
Hon attackpussas, härjar, kan bära två Ikea-råttor samtidigt, gosar och är fjantglad. Hatar slask och regn, älskar alla människor vansinnigt mycket och är trygg och språksäker när hon träffar andra hundar.
Bästa lilla fjanten:love:

Du glömde förmågan att få en gårdsplan full med folk sucka och säga "Aww :love:" :D

Jag fortsätter på den gamla då. Men måste ta tag i det här med att lösa bilderna. Har inte orkat. Jag kommer av någon anledning inte in på Photobucket längre (har iofs inte kollat på ett tag nu)

Det är helt ok att fortsätta i den :banana:!

Photobucket strulade som f-n för mig igår och så helt plötsligt hoppade det igång och jag hade laddat upp samma bild en hel massa gånger :banghead:

Det är helt ok att fortsätta i den :banana:!

Photobucket strulade som f-n för mig igår och så helt plötsligt hoppade det igång och jag hade laddat upp samma bild en hel massa gånger :banghead:
Jag har inte ens kommit in där. Bara fått upp nått om att sidan inte är brukbar :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 103
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka