Åh, skulle älska att få klappa på vackra Salukis Har aldrig träffat en i verkliga livet.Du kan få klappa mina hundar någon gång, du kommer inte få några hundhår på dig av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, skulle älska att få klappa på vackra Salukis Har aldrig träffat en i verkliga livet.Du kan få klappa mina hundar någon gång, du kommer inte få några hundhår på dig av det.
Vi finns på norra sidan Sthlm, så finns du någonstans inte tokigt långt bort så är det lätt ordnat, annars är vi ju ute och tävlar en del ocksåÅh, skulle älska att få klappa på vackra Salukis Har aldrig träffat en i verkliga livet.
Vi finns på norra sidan Sthlm, så finns du någonstans inte tokigt långt bort så är det lätt ordnat, annars är vi ju ute och tävlar en del också
Åh, skulle älska att få klappa på vackra Salukis Har aldrig träffat en i verkliga livet.
Tufft beslut men aldeles säkert det rätta. kram!Efter ett långt, tårfyllt samtal med min syster har jag nått ett beslut om att Alice ska somna in. Pratade med min tränare också och hon tyckte det lät klokt. Kändes viktigt för mig att få min tränares medhåll, förmodligen för att hon har så mycket erfarenhet och kunskap om Alice problematik. Känner mig (just nu) lugn och trygg i mitt beslut. Och ganska lättad faktiskt. Det känns rätt. Men det kommer nog ta ett tag innan det blir av.. Måste samla mod till mig, smälta det och suga i mig kärlek. Och förmodligen gå i en vända till i förnekelse-träsket. Dem feels, you know.
Jag är en riktig liten djurmänniska. Trots att 99% at katter jag träffat antingen bitits, väst eller rivits så ska jag lik förbannat klappa på varenda katt jag träffar...Jag, som kattmänniska, älskar salukis. Många i arabhästsvängen har salukis så det är därför jag träffat många.
Jag vill ha arabhäst Har säkert nämnt det förut, men när jag höll på med hästar så fastnade jag alltid lite extra för araber, även när jag var mindre och inte alls gillade deras utseende Varje ridpass på en arab har lagts till på min lista med "bästa ridpasset någonsin". Synd att det är så dyrt att ha häst bara.Jag, som kattmänniska, älskar salukis. Många i arabhästsvängen har salukis så det är därför jag träffat många.
Menar du typ en liten bit av en plastpåse? Isf inte oroa sig.Hund (mellanstor, kanske 20kg?) som satt i sig en bit av en Orijen godispåse, oroa sig eller inte?
Menar du typ en liten bit av en plastpåse? Isf inte oroa sig.
Är också arabmänniska. Om de vore hundar så hade jag beskrivit dom som föriga, sunda och signalkänsligaJag vill ha arabhäst Har säkert nämnt det förut, men när jag höll på med hästar så fastnade jag alltid lite extra för araber, även när jag var mindre och inte alls gillade deras utseende Varje ridpass på en arab har lagts till på min lista med "bästa ridpasset någonsin". Synd att det är så dyrt att ha häst bara.
Jag är en friesermänniska och halvblodsmänniska - stadigt ska det vara En av mina sista hästar var en frieser och klokare och vackrare häst har jag aldrig haftÄr också arabmänniska. Om de vore hundar så hade jag beskrivit dom som föriga, sunda och signalkänsliga
Är också arabmänniska. Om de vore hundar så hade jag beskrivit dom som föriga, sunda och signalkänsliga
Det är just den biten jag gillar Minns senast jag red en arab, den fanns på mitt gymnasium och när jag såg den på lektioner så sprang den oftast runt i full fart med huvudet rakt upp i luften, ingen ordning på någonting.. Så skulle jag rida den en gång och det var som att dansa fram hela lektionen. Jag bara satt där och flöt med, flera år sedan nu men jag ler fortfarande stort bara av att tänka på det (och det var inte så att jag var någon tokbra ryttare och alla andra var dåliga, jag bara råkade passa ihop med den där hästen)men så vansinnigt lättriden bara man gav små hjälper.
....och alla mina hästar har varit halvblod
Och jag säger att dom är som en riktig dobbis,elegant,blank och mycket lätt"körd"Är också arabmänniska. Om de vore hundar så hade jag beskrivit dom som föriga, sunda och signalkänsliga
Håller med! Rejäla hästar till rejäla kvinnor! Jag skulle se helt monstruös ut på en spinkig häst. Rejäla halvblod, Frieser, nordsvenskar, osv. Alltid haft en dröm om att ha en dressyrardenner/shire/clydesdale. Hur mäktigt hade inte det varit?! Men inte speciellt vanligt. Så grövre sporthästar är sånt jag ska ha i framtidenJag är en friesermänniska och halvblodsmänniska - stadigt ska det vara En av mina sista hästar var en frieser och klokare och vackrare häst har jag aldrig haft
En Nordsvensk till Akademisk ridning!Håller med! Rejäla hästar till rejäla kvinnor! Jag skulle se helt monstruös ut på en spinkig häst. Rejäla halvblod, Frieser, nordsvenskar, osv. Alltid haft en dröm om att ha en dressyrardenner/shire/clydesdale. Hur mäktigt hade inte det varit?! Men inte speciellt vanligt. Så grövre sporthästar är sånt jag ska ha i framtiden