Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju trevligt ut!Och så ett protokoll om någon vill se siffrorna.
Ser ju trevligt ut!
Haha stackars Tonto!Det var jätteroligt att se faktist! Fast den där jäkla gubben som sprang runt och lekte i skogen, och spökena... då kände han sig inte stor inte fy vad det var läskigt. Men så fort han insåg att gubben i skogen var en människa (efter att jag hälsat) så försökte han sno leksaken ifrån honom. Samma med spökena, han blev såå lycklig när det visade sig att det var människor att han bara var tvungen att kyssa dom!
Haha stackars Tonto!
Ja på spökena brukar man se hur hundarna som är sociala bara pustar ut och "Ååååh var det bara duuu?! VAD ROLIGT! TJOHO!"
Tack Tror det kommer gå bra. Just nu är jag iaf i acceptans-fasen. Min karl ringde igår och var ledsen och kände "måste du verkligen?!". Var såklart jobbigt att diskutera varje detalj av mitt beslut, men när jag hörde mig själv berätta så blev det ännu mer tydligt hur rätt detta är. Och fint att inse hur mycket han tycker om Alice. Mannen som inte tycker om hundar Han är helt förstörd. Men insåg när vi pratat att detta är bäst för både min och Alice skull. Idag ska jag ta med kameran ut i skogen och göra allt det som vi tycker är skojEfter art ha läst igenom större delen av tråden vill jag bara skicka lite tankar till dig @GardenAngel och jag hoppas att morgondagen går bra
Såg också att du funderar lite på jaktgolden? Hojta till om jag kan hjälpa till med tips eller namn, jag har iaf ett hum om en del linjer efter att ha försökt smälta in i apporteringssammanhang med min vita segis