Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar! Ha inte ångest, hon har haft ett toppenliv hos dig fram tills nu.I kväll fick min älskade äldsta hund somna in, tyvärr inte alls som jag hade önskat. Hon fick ett krampanfall som inte slutade, turligt nog fick jag tag på en veterinär ganska omgående som inte hade långt hit.
Det enda positiva är att jag inte behövde tveka en sekund, det var dags. Men jag har väldigt ångest för att jag inte gjorde det i helgen, som vi hade tänkt.
Nu är det som det är, hon fick leva till fullo ändå in i slutet
Får du hemkört? Var handlar du? Foder har blivit knepigt eftersom jag inte längre kör bil utan är hänvisad till färdtjänst.
Tack, då har jag lite alternativ. @RedChili ´s fys fanns nästgårds.Jag såg just att Animail har börjat med Vom og Hundemat, så då går det att få hemkört i alla fall om det är intressant.
I kväll fick min älskade äldsta hund somna in, tyvärr inte alls som jag hade önskat. Hon fick ett krampanfall som inte slutade, turligt nog fick jag tag på en veterinär ganska omgående som inte hade långt hit.
Det enda positiva är att jag inte behövde tveka en sekund, det var dags. Men jag har väldigt ångest för att jag inte gjorde det i helgen, som vi hade tänkt.
Nu är det som det är, hon fick leva till fullo ändå in i slutet
Hahaha...köpte en lika dan gummiring/slang men blå för några dagar senVar in till granngården och kunde inte låta bli att snoka i lådorna med leksaker för halva priset. Uppskattat av hundarna