@GardenAngel, skickar ett gäng kramar till dig! Tycker du är jättestark och duktig som tar det här beslutet och hela tiden gör ditt bästa med allt. Ta hand om er nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det sheltie du tittar på eller någon annan ras?
@GardenAngel Tycker du tänker o agerar så klokt, både med tanke på dig själv och Alice Hoppas ni får ett par soliga, roliga dagar nu
När man älskar sitt "jobb".
Åhh En kompis ska föra MH med som tik, den blir två i september. Vi pratade om det, då se kompisens kompis: "avvakta lite, hon är ju så spökig fortfarande"
För snart två veckor sedan skickade jag ett mail till en klubb om att jag ville ha med Ebrah på ett BPH som de skulle anordna. Det stod på hemsidan att det snart kommer anmälningsformulär till det, men eftersom det stått så ett tag skrev jag och frågade hur det är med det där.
Fick svar idag. Tydligen är det en rasklubb som ska ordna BPH då och andra kan få några reservplatser om det är så att sådant finns. Varför i hela världen inte skriva ut det från början då?! Nu ser det ju ut som om det är ett helt vanligt BPH de anordnar!
Dessutom verkade den ansvarige tycka att jag skulle vänta, att hon aldrig "kan bli för gammal" och att det var bra om hon passerade värsta unghundsperioden. Jag skrev nämligen i första mailet att jag ville ha med henne på det BPHt för att hon blir 1år i juli och det inte verkar anordnas några BPH mot slutet av hösten eller under vintern...
Alltså, fattar inte folk att det finns en anledning till att de ska gå i en viss ålder? Jag har fått höra från SÅ många håll nu att jag borde vänta med Ebrah tills hon blir vuxen, folk tycker väl att det var jättebra när jag gick BPH med 5åring... Men när t.o.m. ansvariga för BPH börjar prata om att göra det senare...?!Åhh En kompis ska föra MH med som tik, den blir två i september. Vi pratade om det, då se kompisens kompis: "avvakta lite, hon är ju så spökig fortfarande"
I kväll fick min älskade äldsta hund somna in, tyvärr inte alls som jag hade önskat. Hon fick ett krampanfall som inte slutade, turligt nog fick jag tag på en veterinär ganska omgående som inte hade långt hit.
Det enda positiva är att jag inte behövde tveka en sekund, det var dags. Men jag har väldigt ångest för att jag inte gjorde det i helgen, som vi hade tänkt.
Nu är det som det är, hon fick leva till fullo ändå in i slutet
I kväll fick min älskade äldsta hund somna in, tyvärr inte alls som jag hade önskat. Hon fick ett krampanfall som inte slutade, turligt nog fick jag tag på en veterinär ganska omgående som inte hade långt hit.
Det enda positiva är att jag inte behövde tveka en sekund, det var dags. Men jag har väldigt ångest för att jag inte gjorde det i helgen, som vi hade tänkt.