Är så förbannad nu
Vi (jag och min pappa) har ju med hundarna på jobbet då och då vilket funkar jättebra, Riley tycker det är kul/skönt att åka dit och han viftar alltid på svansen när vi går mot kontoret. Men idag... Fyyy.
Började med att Lillebror skällde på en man i en gul jacka (såndär arbetsjacka) och Riley hakade på fast han inte fattade vad som skälldes på, så på håll fick vi syn på en liten bit fluffis... Riley kopplade alltså att dom skällde på den. Drog med mig Riley över gatan för fluffis och husse var påväg mot samma hus som vi. Lillebror stannar för han är i regel mer okej med hundar (osäker däremot). Lillebror fick hälsa på fluffis, som då gör morrar och gör utfall. Eh, inte så värst bra.
Sen senare när vi skulle på lunch ...
Vi har hundarna kopplade ner till ytterdörren (det är ett hus med typ lägenhetskontor) för allas skull helt enkelt. Lillebror gick först ned för trappan och jag hamnade lite efter med Riley. Så ser jag fluffet. Lös. I en byggnad med massor olika människor. Plus hundar, något husse borde vara medveten om.
Fluffis springer fram till Lillebror, båda är sådär lagom spända och sen gör fluffisen världens attack och hugger mot Lillebror, flera gånger om.
Hussen kommer efter en liten stund men, säger inte ett ord? Tar bara sin hund och drar med honom och försvinner. Riley blev så arg att han vrålade i hela huset. Klarade inte ens att hoppa in i bagaget i bilen för han bara stod och skällde och skällde och skällde.
Har god lust att gå ned med grinden jag har inne i på kontor så hussen kan stänga in sin jäkla fluffis.