Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går upp i varv när ni ska ut?Så trist @Voff
Min gamling har fått ännu ett anfall, tredje gången nu. Jag tror det är någon form av ep, det konstiga är att det har hänt vid exakt samma tillfälle alla tre gångerna. Alla gånger har det skett direkt efter frukosten, när vi ska gå ut, alltid på morgonen. Jag vet inte riktigt om det går att dra några slutsatser från det, men det är ju nånting som "triggar" där.
För tillfället är det inte särskilt ofta, men anfallen blir kraftigare för varje gång, så det ser väl inte så bra ut.
MenNär man kommer till klubben och planerna ser ut såhär.. Tack för den, idioter!
Men vafan...När man kommer till klubben och planerna ser ut såhär.. Tack för den, idioter!
Ja, det kan ju vara det. Jag tycker att hon går upp mer i varv innan maten, men det kan ju bero på det också.Går upp i varv när ni ska ut?
Tråkigt med fler anfall Jag har ingen erfarenhet själv men har för mig att det är rätt typiskt med olika saker som triggar?
När man kommer till klubben och planerna ser ut såhär.. Tack för den, idioter!
Men vafan...
Men strålande jävla nötter!
Så trist @Voff
Min gamling har fått ännu ett anfall, tredje gången nu. Jag tror det är någon form av ep, det konstiga är att det har hänt vid exakt samma tillfälle alla tre gångerna. Alla gånger har det skett direkt efter frukosten, när vi ska gå ut, alltid på morgonen. Jag vet inte riktigt om det går att dra några slutsatser från det, men det är ju nånting som "triggar" där.
För tillfället är det inte särskilt ofta, men anfallen blir kraftigare för varje gång, så det ser väl inte så bra ut.
Om anfallen började nu när hon är gammal så finns det en bakomliggande orsak. Oftast en tumör. Primär epilepsi debuterar tidigt, mellan 1-4 år visar det sig.
Jo, jag förstår det. Hon är ju gammal och jag funderar inte så mycket på exakt varför hon får anfallen, för något är det ju som felar. Jag funderar på tidpunkten när hon får anfallen, det har alltid varit vid exakt samma tidpunkt. Det gör mig konfunderad och gör att jag tänker i banorna att ändra rutinerna.Om anfallen började nu när hon är gammal så finns det en bakomliggande orsak. Oftast en tumör. Primär epilepsi debuterar tidigt, mellan 1-4 år visar det sig.
@Voff Tråkigt att avelsplanerna inte blev som tänkt
-----
Fy vad ledsen jag blir... På morgonpromenaden idag blev Hamlet påhoppad av en lös hund, han som redan är så fruktansvärt otrygg i hundmöten Hamlet är sällan sen med att försvara sig så han högg mot den andra hunden, men såg ut som han markerade och inte försökte få tag i den andre hunden. Som tur var räckte det för att få den andre hunden att backa..
Blir så fruktansvärt ledsen och frustrerad på att vår träning som vi sliter med varje dag, kan riskera att förstöras för att vissa inte kan hålla koll på sina hundar!
Vi kom undan med blotta förskräckelsen och med en super stressad hund utan yttre skador i alla fall. Hur den andra hunden mår vet jag inte för matten var snabb som attan att hämta sin lilla hund och gå iväg.. Utan att säga ett enda ord! Fruktansvärt fräckt! Man ber för bövelen om ursäkt åtminstone...
Tack for sadana har inlagg ... vi alla lar oss lite mer om hund pa det viset.