Ja, det ser ju ut som något sådant.Hon har ataxi pga hjärnskada om jag inte missminner mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det ser ju ut som något sådant.Hon har ataxi pga hjärnskada om jag inte missminner mig.
Idag fick så min tik sina valpar. Tyvärr gick det inte alls som man hoppas, utan det slutade med snitt och bara 2 av 4 valpar överlevde.
Jag hade egentligen tänkt kastrera henne i samband med snittet eftersom att hon ska kastreras, men veterinären avrådde. Så jag ringde en annan veterinär, som också avrådde. Så nu har jag en snittad tik och får se fram emot en kastrering senare istället…
Vilken jävla skitdag att ha hund alltså. Men så länge Ila klarar sig, det är det viktigaste av allt.
Fy så hemskt . Men skönt att hon klarade sig, nu är det bar 8 v kvar tills du får hem henne! Och det var väl bara halvfoder va, så hon blir helt din nu....? Eller är det två kullar hon ska ha, trots allt som talade emot henne som avelshund?
Det är tack och lov bara en kull så om 8 veckor kommer hon hem och då är hon bara min.
Men såna här dagar är det fasen inte kul alltså.
Förstår det . Men nu är du på slutsträckan, håll ut !
Hoppas hon återhämtar sig snabbt från snittet!
Beklagar verkligen din tik.Idag fick så min tik sina valpar. Tyvärr gick det inte alls som man hoppas, utan det slutade med snitt och bara 2 av 4 valpar överlevde.
Jag hade egentligen tänkt kastrera henne i samband med snittet eftersom att hon ska kastreras, men veterinären avrådde. Så jag ringde en annan veterinär, som också avrådde. Så nu har jag en snittad tik och får se fram emot en kastrering senare istället…
Vilken jävla skitdag att ha hund alltså. Men så länge Ila klarar sig, det är det viktigaste av allt.
@Aningsfull, så trist med allt det där. Hoppas att allt går bra med din tik ändå. Och jag håller med @Voff, det är ju lite bra på något vis att den där uppfödaren inte får speciellt många valpar att sälja vidare... Misstänker att du själv inte ska ha någon valp?
vad trakigt @Aningsfull hoppas det gr bra med lakning etc iaf. varfor avrads det fran kastrering samtidigt?
Idag fick så min tik sina valpar. Tyvärr gick det inte alls som man hoppas, utan det slutade med snitt och bara 2 av 4 valpar överlevde.
Allt det här vet ni förstås redan
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2932481-din-hund-ar-mycket-smartare-an-du-tror