Det är kul att ha hund, det är kul att ha hund, det är jättekul att ha hund....
Gah!
Igår fick valpen för sig att tinade maten inte dög. Eftersom hon blir så jävla asjobbig när hon är hungrig bestämde jag mig för att tina vom og hundemat som hon gillar. Under tiden det snabbtinade i vattenbad så tuggade hon på min mobilladdare och kissade i sängen. Mobilen hade inget batteri och jag behövde skicka ett sms för jobbet. Nåja. Efter ett tag somnade hon. Jag med.
Nu på morgonen började allt med att valpen spydde galla pga vom og hundematen, men som tur var hade vi kommit ut då, så jag slapp torka upp. Sedan tyckte Aysu att valpen var äcklig, drog åt alla tänkbara håll och fick sedan syn på två hundar som hon gjorde ett utfall mot eftersom jag upptäckte dem efter henne. Då frågade en förbipasserande man om han skulle hjälpa mig, så tja, det såg nog inte riktigt ut som om jag hade koll på mina hundar... Sista biten hem drog Aysu igen som ett jäkla as.
Nu har vi kommit in, hundarna har ätit och jag försöker hitta motivation till att peta i mig lite frukost. Snart iväg till jobb. Efter jobb ska jag köpa mobilladdare och tre ton godis, sedan tar vi en promenad hem till morsan och begraver oss under filtarna i hennes tv-soffa...