"Det slutar med att jag tar med en sån här hem."
"Nä det är nog inte så lämpligt."
Enda rasklubben som aktivt jobbar för att folk inte ska köpa våran ras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Det slutar med att jag tar med en sån här hem."
"Nä det är nog inte så lämpligt."
Enda rasklubben som aktivt jobbar för att folk inte ska köpa våran ras
Vet varken ut eller in längre när det gäller lillfrökens löp. De senaste tre löpen har inträffat med 2,5 månaders mellanrum, den 3/4 gjordes ultraljud på henne och allt såg normalt ut. Problemet nu är att det här löpet aldrig vill sluta, i normala fall löper hon i 3 veckor men nu har det pågått i över 4 veckor.
Ahh det såg jag av en ren slump, trodde inte det var nya avsnitt. (Såg på play)Kan tipsa om att Marianne Klima visade vallning med sin Bits i dagens djursjukhuset på svt1 också. Jag har inte sett det dock, de verkar sega som sjutton med att få ut det på play!
Vet nån om sjuan går att se via webben? Det lutar åt att bli en lugn natt i fjöset så jag tar tacksamt emot underhållning...
Igår fick Ladda träna apportering, det var alldeles för länge sedan sist! Hon tyckte det var så jäkla roligt Knäpp-maja. Var tvungen att be sambon komma ut och filma, hon gick verkligen all in, tjuvstartade och allt
Igår kastrerades Otis och allt gick bra
Han var lite orolig igår, men verkar ha sovit bra i natt. Varken jag eller sambon har vaknat i alla fall.
Igår fick Ladda träna apportering, det var alldeles för länge sedan sist! Hon tyckte det var så jäkla roligt Knäpp-maja. Var tvungen att be sambon komma ut och filma, hon gick verkligen all in, tjuvstartade och allt
En fråga. Som jag har försåt det så vill man inte ha en hund som har en benägenhet att bita fåren (vilket känns självklart djurmässigt) utan de ska som sagt jobba med sitt eye etc.. Klima säger dock i programmet att Bits ska kunna bita fåren därav namnet??? Eller förstod jag det fel?
Åh man ser verkligen hur ROLIGT hon har! Vad häftigt det måste vara att träna något där själva aktiviteten också är supermegarolig för hunden, inte bara belöningen efteråt...!? Life goalz (Sen förstår jag att det också är en massa finlir och tråkiga/svåra moment som ska nötas in osv men det struntar jag i nu )
Det ser så roligt ut.
Förstår inte varför du gnäller faktiskt, vad han visar är ju Avlämning med studs.Floyd fick också apportera igår
Vi behöver främst träna på avlämningar
Bra med stor trädgård dock. Det vi tränar på här är en dryg fjärdedel
Förstår inte varför du gnäller faktiskt, vad han visar är ju Avlämning med studs.
Förstår inte varför du gnäller faktiskt, vad han visar är ju Avlämning med studs.